تاریخ انتشار : شنبه 27 ژانویه 2018 - 23:49
کد خبر : 8606

تصویب مدخل دانش‌‌نامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

تصویب مدخل دانش‌‌نامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ امیرعباس آسمند در این جلسه، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات اجرایی تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس استان و تأکید بر اهمیت آن، اظهار داشت: دانش‌نامه دفاع مقدس مرجع علمی پژوهشی بوده و در همه بخش‌ها می‌توان از آن بهره گرفت

photo_۲۰۱۷-۰۵-۲۳_۰۱-۵۰-۱۵ (2)آفتاب دنا : جلسه تصویب مداخل دانش‌نامه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور مدیران گروه‌های علمی و کارشناسان دایرهالمعارف ملی از پژوهش‌گاه علوم و معارف دفاع مقدس و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات اجرایی تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس استان و تأکید بر اهمیت آن، اظهار داشت: دانش‌نامه دفاع مقدس مرجع علمی پژوهشی بوده و در همه بخش‌ها می‌توان از آن بهره گرفت.

سرهنگ امیرعباس آسمند افزود: تدوین دانش‌نامه استانی دفاع مقدس اقدام بزرگی است که تنها با همت بلند و عالی تمامی دستگاه‌ها و نهادها محقق می‌شود.

در ادامه این جلسه، کارشناسان و مدیران گروه‌های علمی با تبادل نظر با کارشناسان اعزامی، مداخل دانش‌نامه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد را در سه گروه «شهدا و اشخاص»، «نظامی و جغرافیا» و «فرهنگی و اجتماعی» به تصویب رساندند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی