تاریخ انتشار : جمعه 5 می 2017 - 23:48
کد خبر : 6905

صدور مجوز فعالیت ۸ پتروشیمی در کهگیلویه و بویراحمد

صدور مجوز فعالیت ۸ پتروشیمی در کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای اجرایی نمودن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکنون مجوز ۸ طرح پتروشیمی با ظرفیت ایجاد ۴ هزار فرصت شغلی در این استان صادر شده است.

2153009آفتاب دنا : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای اجرایی نمودن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکنون مجوز ۸ طرح پتروشیمی با ظرفیت ایجاد ۴ هزار فرصت شغلی در این استان صادر شده است.

داریوش دیودیده  اظهار داشت: استفاده مطلوب از ظرفیت‌های استان در زمینه پتروشیمی یکی از مهمترین راهبردهای پیش رو بوده و در این زمینه تاکنون گام‌های موثری برداشته شده است.

وی با بیان اینکه وجود منابع عظیم نفت و گاز در استان فرصتی بی نظیر را درخصوص استقرار صنایع پتروشیمی فراهم نموده است افزود: صادراتی بودن بخش عمده تولیدات پتروشیمی تاثیری بسیار مهم در رشد و شکوفایی اقتصادی و رونق تولید و اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد دارد.

دیودیده با اشاره به اینکه تاکنون مجوز ۸ طرح پتروشیمی با ظرفیت تولیدی سالانه بالغ بر ۹ میلیون تن محصولات پتروشیمی در استان صادر شده است افزود: حجم سرمایه‌گذاری پیش بینی شده برای این طرح‌ها افزون‌بر ۱۳۵ هزار۸۴۰ میلیارد ریال ثابت و۴ هزار و ۲۸۵ میلیون یورو ارزی است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در زمان بهره‌برداری این طرح‌ها افزون بر ۴ هزار فرصت شغلی ایجاد می‌شود گفت: مهمترین هدف ما ایجاد طرح‌های مناسب در منطقه و همچنین اجرای طرح‌هایی که خوراک و مواد اولیه آن‌ها در استان موجود بوده و این صنایع با توجه به شرایط موجود می‌تواند به خوبی در استان شکل بگیرد.

دیودیده ابراز کرد: صنعت استان روی ریل پیشرفت و توسعه قرار گرفته و با به ثمر رسیدن این ۸ طرح، ده ‌ها طرح پایین دستی پتروشیمی و هزاران فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در استان ایجاد می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی