تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 فوریه 2024 - 0:09
کد خبر : 26511

نطق انتخاباتی بزرگواری در لنده

روزی که در صحنه نبودم از هاشمی حمایت کردم/ اگر به دنبال قدرت و حب قدرت بودم، هشت سال کنار نمی‌رفتم

روزی که  در صحنه نبودم  از هاشمی حمایت کردم/ اگر به دنبال قدرت و حب قدرت بودم، هشت سال کنار نمی‌رفتم
حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری کاندیدای حوزه انتخابیه کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده در جمع مردم شهرستان لنده حضور یافت و نطق انتخاباتی خود را برگزارکرد..

حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری کاندیدای حوزه انتخابیه کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده در جمع مردم شهرستان لنده حضور یافت و نطق انتخاباتی خود را برگزارکرد..

حجت الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در جمع مردم لنده گفت: روزی هم که من در صحنه نبودم و از هاشمی حمایت کردم، بیانیه ندادم چرا که طرف‌داران ما فرا قومیتی بودند و باید به انتخاب و شعور هوادارانمان احترام بگذاریم و با حمایت مستقیم کسی را از خودمان نرنجانیم و سردار هاشمی هم بیانیه عاقلانه‌ای داد و شما دیدید که هواداران او چگونه این دریای پهناور مردمی را اقیانوسی مهارنشدنی کردند و برای پیروزی جریان مردمی سنگ تمام گذاشتند.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ اظهار کرد: سردار هاشمی طرف‌داران بسیار زیادی در همه ایلات به‌ویژه ایل طیبی داشت و نمی‌توانست مستقیماً بیانیه دهد؛ اما همان‌گونه که خودشان هم فرمودند، شما هوادارانش در این مقطع تاریخی بهترین انتخاب را کردید و با پیوستن به جریان مردمی راه افتاده، انرژی مضاعف و روحی تازه دادید.

 بزرگواری افزود: روزی هم که من از سردار هاشمی حمایت کردم، صلاح نبود که بیانیه دهم؛ اما همه آنهایی که به بنده لطف داشتند، می‌دانستند چه‌کار کنند و در جریان حمایت بنده از هاشمی بودند.

وی گفت: راه نجات کهگیلویه بزرگ از مسیر اتحاد و یک‌صدایی می‌گذرد و من به همه مردم و انتخابشان احترام می‌گذارم و اگر این غباری که برخی مدعیان روی حقیقت کشیدند کنار بروند و اجازه بدهند مردم حرف‌های من را بشنوند، شک ندارم طرف‌داران خود آقای موحد هم برای نجات کهگیلویه و تغییر سرنوشت مردم، به این جریان مردمی می‌پیوندند.

 کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ گفت: برخی‌ها تلاش می‌کنند تا این اتحاد مردمی را خراب کنند و راه آن را در بی‌اخلاقی در فضای مجازی می‌بینند و با صداگذاری و تقطیع و کلک می‌خواهند مانع از پیوستن هواداران هاشمی به دریای مردمی تغییر شوند اما مردم ما آگاه‌اند و می‌دانند بزرگواری شفاف است و اگر بخواهد حرفی بزند بدون پرده می‌زند؛ همه رابطه و دوستی بنده و سردار هاشمی را می‌دانند و این کلک‌ها، قدیمی شدند.

این نامزد انتخابات تصریح کرد: حق گرفتنی است و من با همه جان و آبرویم آمدم این حق را بگیرم اگر به دنبال قدرت و حب قدرت بودم، هشت سال کنار نمی‌رفتم؛ آن روز کنار رفتم تا مردم انتخابی متفاوت و غیر از موحد کنند و امروز آمدم که با موحد رقابت کنم و باز هم مردم انتخابی غیر از موحد کنند؛ البته منظور بنده از موحد یک شخص نیست چرا که بنده برای همه رقبایم احترام قائلم بلکه منظور من یک تفکر و یک ایده حکمرانی است که نتیجه آن سرنوشت نیم‌قرن کهگیلویه بزرگ و محرومیت و بی‌عدالتی و عقب ماندن این دیار از کاروان توسعه است.

 بزرگواری در ادامه گفت: ادارات ما را قرق کرده‌اند، برخی‌ها، بر مردم، مددجویان، کشاورزان، جامعه هدف و کارمندان فشار می‌آورند و به هر شیوه‌ای دست می‌زنند تا مردم متوجه نشوند کدام نامزد به نفع مردم عمل می‌کند؛ اما بنده به نیروهای امنیتی و اجرایی اعتماد دارم و هم اینکه رقیب ما جرات تخلف ندارد و هم خود مردم و نیروهای امنیتی همانند عقاب بالای سر آنها هستند و از هوادارانم می‌خواهم که اسیر این حواشی نشوند و قرص و محکم بر عقیده و اندیشه و راه مقدس تغییر تا آخرین ثانیه‌های رأ‌ی‌گیری بمانید و مزه شیرین تغییر را در ۱۲ اسفند بچشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی