تاریخ انتشار : جمعه 5 می 2017 - 23:30
کد خبر : 6902

۴۰ هکتار به ظرفیت پارک های یاسوج افزوده شده است

۴۰ هکتار به ظرفیت پارک های یاسوج افزوده شده است

آفتاب دنا : شهردار یاسوج گفت: طی چهار سال اخیر ۴۰ هکتار به ظرفیت پارک های یاسوج افزوده شده است.محمد علی جاوید ظهر پنجشنبه در آیین اختتامیه هفته نکوداشت شهر یاسوج افزود: ۱۰۰ هزار متر مربع پیاده رو سازی نیز در چند سال اخیر انجام شده است.

آفتاب دنا :  شهردار یاسوج گفت: طی چهار سال اخیر ۴۰ هکتار به ظرفیت پارک های یاسوج افزوده شده است.محمد علی جاوید در آیین اختتامیه هفته نکوداشت شهر یاسوج افزود: ۱۰۰ هزار متر مربع پیاده رو سازی نیز در چند سال اخیر انجام شده است.

جاوید با اشاره به ظرفیت های بالقوه شهر یاسوج گفت: منابع مالی برای تبدیل ظرفیت های بالقوه به بالفعل  نیاز است.جاوید گفت: منابع مالی شهرداری از سه طریق برای بهبود ظرفیت ها، مبلمان شهری و زیرساخت های شهری تامین می شود.

شهردار یاسوج تصریح کرد:اولین منبع کمک های دولتی است که این کمک ها به طور میانگین ماهی ۶۰۰ میلیون تومان است.وی افزود: دومین منبع برای وصول منابع و فعالیت ها عوارض نوسازی، ساخت و ساز و پسماند است که حداکثر وصول آن در چهار سال گذشته ماهی ۴۰۰ میلیون است.

شهردار گفت: این در حالی ای که ماهیانه ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان حقوق به بیش از ۱۱۰۰ پرسنل شهرداری پرداخت می شود.وی افزود: نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان سایر هزینه ها است و اگر بدهی معوق را به آن اضافه کنیم  ۱۴۰۰ میلیون تومان بدهکار می شویم.

شهردار یاسوج به یک غفلت قانونی در گذشته اشاره کرد و بیان داشت: شهرداری در چند سال اخیر نسبت به وصول اندوخته هایی که لا وصول مانده بود اقدام کرد و این مبالغ را در راستای توسعه شهری و افزایش ظرفیت ها هزینه کرد.

جاوید افزایش ۴۰ هکتاری پارک ها و ۱۰۰ هزار متر مربع پیاده رو سازی را از جمله اقدامات شهرداری یاسوج عنوان کرد.

جاوید گفت: برای ادامه فعالیت ها، توسعه و ظرفیت سازی ها انجام اقدامتی لازم است.وی تاکید کرد: پرداخت عوارض پسماند که از سال ۱۳۸۷ به صورت قانون در آمده و باید پرداخت شود .

شهردار یاسوج با اشاره به اینکه عوارض نوسازی قانون است گفت: اکثر دستگاه ها در این راستا اقدامی نکرده اند. جاوید استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی برای رشد و توسعه شهر یاسوج  را لازم دانست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی