تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مارس 2024 - 16:45
کد خبر : 26666

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد منصوب شد

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد منصوب شد

طی حکمی از سوی حسنعلی عزت‌ خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد منصوب شد.

طی حکمی از سوی حسنعلی عزت‌ خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد منصوب شد.

به گزارش آفتاب دنا طی حکمی از سوی حسنعلی عزت‌ خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد صالح داستار به عنوان  مدیر آموزش و پرورش شهرستان  بویراحمد منصوب شد.

صبح امروز دوشنبه ۲۱اسفندماه ۱۴۰۲ آئین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزار شد. در این آئین کوروش دلشاد، رئیس سابق آموزش و پرورش بویراحمد جای خود را به صالح داستار داد.
در این مراسم بعد از صحبت‌های صالح‌پور، مشاور ارشد مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، کوروش دلشاد رئیس سابق آموزش و پرورش بویراحمد، صالح داستار رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد سخنرانی کرد.
داستار در ابتدای مختصری به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداخت و اظهار کرد: ابتدا سعی کردیم که زیربار این مسئولیت نروم و سعی کردم از آن فرار کنم؛ اما تکلیف شد و پذیرفتم.
وی در ادامه گفت: آقای دلشاد را آدم دست پاک می‌دانم، ایشان از خیرین هستند و بدون هیاهو مُلکی که میلیاردی بود و به آقای دلشاد رسیده بود، در اختیار یکی از مساجد گذاشت.
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش محل رشد و شکوفایی سرمایه‌های اجتماعی هر جامعه است، افزود: بهترین سرمایه‌های جامعه فرزندان و دانش‌آموزان ما هستند و به فرموده مقام معظم رهبری دشمنان ما به‌شدت حساسیت دارند که دانش‌آموزان ما خوب درس بخوانند و خوب رشد کنند. پس این جنگ‌های نرم که علیه کشور ما شروع شده است، هدف آنها آموزش و پرورش است؛ لذا ما باید دست در دست هم دهیم و از خداوند متعال کمک بطلبیم که ما را در این مسیری یاری کند.
داستار در ادامه گفت: آموزش و پرورش باید از فضاهای سیاسی و دسته‌بندی‌های محلی نجات پیدا کند. آموزش و پرورش باید به سمت شایسته‌سالاری برود و قانون‌مداری در آن حاکم باشد.
وی بیان کرد: ایراداتی وجود دارد و باید بیشترین هزینه صرف آموزش و پرورش شود.
سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ادامه با قدردانی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نماینده دولت انقلابی آقای رئیسی هستم. به آقای احمدزاده علاقه خاصی دارم، ایشان از نیروهای بومی هستند و از دلسوزی و دغدغه ایشان اطلاع دارم و مدیریت او تکرار نمی‌شود.
داستار همچنین گفت: افتخار شاگردی آقای هدایت‌خواه را دارم و از ظرفیت ایشان استفاده خواهیم کرد.
وی همچنین از ارتباط و ارادت خودش به خانواده آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی سخن گفت و افزود: به حضرت آیت‌الله حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ارادت داریم و این دو گوهر تابناک هستند که مایه افتخار استان ما می‌باشند.
صالح داستار از فرهنگیان خوشنام بویراحمد، برادر شهید بیژن داستار(از شهدای دانشجوی شهرستان دنا) از کارشناسان ارشد اداره کل آموزش و پرورش استان، که سابقه بیش از یک دهه مسئولیت معاونت امور مشارکت‌های مردمی و مدیر عاملی مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کهگیلویه و بویراحمد را همزمان به عهده داشته است.
داستار در کنار این مسئولیت‌ها عضو حقیقی شورای آموزش و پرورش استان، از اعضا اصلی مشاورین ایثارگران استان و عضو هسته مشاوران جوان استانداری در دولت دکتر احمدی‌نژاد بوده است.
وی از فعالین هسته مرکزی ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان نیز بوده است.
صالح داستار تربیت شده دانشسرای تربیت معلم، رشد یافته در آموزش و پرورش، دارنده ده‌ها تقدیرنامه ممتاز از وزرای مختلف آموزش و پرورش، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق و دبیر مقطع متوسطه دوم آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد می‌باشد.

گفتنی است: کورش دلشاد نیز  به عنوان رئیس اداره حقوقی اداره کل آموزش و پرورش منصوب شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی