تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 دسامبر 2021 - 11:08
کد خبر : 20906

آغاز مسابقه بزرگ قهرمان من به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

آغاز مسابقه بزرگ قهرمان من به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

آفتاب دنا: مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز مسابقه بزرگ قهرمان من به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در این استان خبر داد. به گزارش آفتاب دنا ،سرگرد پاسدار فخرالدین رضایی در گفت و گو با خبرنگاران در یاسوج گفت: مسابقه بزرگ قهرمان من که با مشارکت اقشار


آفتاب دنا: مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز مسابقه بزرگ قهرمان من به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در این استان خبر داد.

به گزارش آفتاب دنا ،سرگرد پاسدار فخرالدین رضایی در گفت و گو با خبرنگاران در یاسوج گفت: مسابقه بزرگ قهرمان من که با مشارکت اقشار بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود، دارای محورهای مختلفی بوده و علاقه مندان از امروز ۷ دی ماه تا ۲۰ دی ۱۴۰۰ فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.
وی افزود: با توجه به محبوبیت بی نظیر شهید حاج قاسم سلیمانی در جامعه و الگو بودن تمامی رفتار و سکنات ایشان در جامه تصمیم گرفتیم در دومین سالگرد شهادت این قهرمان بزرگ ملی این مسابقه را برگزار کنیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد به قالب های این مسابقه اشاره کرد و افزود: ارسال عکس سردار شهید سلیمانی در منزل یا محل کار، ارسال عکس از مراسمات بزرگداشت شهید سلیمانی در مناطق مختلف استان(از زمان شهادت تا مراسمات سالگرد و دومین سالگرد)، ارسال بهترین و کوتاه ترین جمله مفهمی(بهترین تیتر) خطاب به سردار قاسم سلیمانی، عکس نوشته، کلیپ، پوستر، پادکست، پویانمایی، استوری و درج وضعیت در شبکه های اجتماعی از قالب های این مسابقه هستند‌.

رضایی بیان کرد: بخش ویژه ای نیز برای اصحاب رسانه، خبرنگاران و صاحبان قلم استان کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده که شامل انتشار یادداشت، گزارش تصویری، مصاحبه، خبر و بهترین تیترها در رسانه های استان می باشد‌.

وی گفت: برای ارسال آثار به مسابقه، ابتدا می بایست محتوای تولیدی در شبکه های اجتماعی(حداقل در یکی از کانال یا گروه های ایتا،روبیکا، واتساپ،سروش، اینستاگرام و تلگرام) با هشتگ HERO# یا#سفیر_عشق
منتشر شوند و یا این که در یکی از رسانه های دارای مجوز استان(پایگاه های خبری، خبرگزاری ها و مطبوعات) انتشار یابند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نحوه ارسال آثار به این شکل است که آثار، لینک و عکس انتشار آن در فضای مجازی یا رسانه ها به شماره۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۲ در واتساپ ارسال شوند.

رضایی ادامه داد: مهلت شرکت در مسابقه ۲۰ دی بوده و به ۴۰ اثر برگزیده جایزه اهدا می گردد.

وی در پایان با تشکر از مشارکت اقشار تخصصی بسیج در این مسابقه گفت: سازمان های فرهنگی خانواده و بسیج های فرهنگیان، دانش آموزی، ادارات و کارمندان، مداحان، هنرمندان، حقوقدانان، مهندسین عمران و معماری، مهندسین صنعت و معدن، جامعه زنان، کارگران، طلاب و روحانیون، اساتید اصناف، معاونت علمی پژوهشی، مهندسین کشاورزی، پیشکسوتان، جامعه پزشکی، فضای مجازی بسیج و ستاد کنگره شهدا سپاه فتح استان در برگزاری این مسابقه مشارکت دارند‌.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی