تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اکتبر 2020 - 14:00
کد خبر : 16386

دستگیری متهمان فراری در کهگیلویه

دستگیری متهمان فراری در کهگیلویه

آفتاب دنا:فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری ۲ متهم فراری پس از ۳ سال توسط مأموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سرهنگ ً جهان دیماز ً در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل مجرمان حرفه‌ای، سابقه دار و تحت تعقیب، مأموران

آفتاب دنا:فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری ۲ متهم فراری پس از ۳ سال توسط مأموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سرهنگ ً جهان دیماز ً در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل مجرمان حرفه‌ای، سابقه دار و تحت تعقیب، مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان دو نفر از متهمان تحت تعقیب، سابقه دار و حرفه ای که به اتهام سرقت محتویات داخل خودرو به مدت سه سال متواری بوده را با اقدامات اطلاعاتی شناسایی و در یک اقدام سریع پلیسی و قبل از اینکه فرصت هرگونه عکس العملی را داشته باشند محاصره و دستگیر کردند.

دیماز با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت از همه توان و امکانات خود استفاده و با مسببان سلب آسایش مردم برخورد قاطع می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان هدف از اجرای طرح امنیت اجتماعی را افزایش ضریب امنیتی و بالابردن احساس امنیت در سطح شهرستان عنوان و تصریح کرد: برخورد قاطع و قانونی با مخلان نظم و امنیت عمومی، سارقان، خورده فروشان مواد مخدر، معتادان متجاهر، قاچاقچیان کالا و متهمان فراری و تحت تعقیب به طور ویژه از اولویت‌ برنامه‌های پلیس در این شهرستان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی