تاریخ انتشار : یکشنبه 24 فوریه 2019 - 23:01
کد خبر : 11549

صدورحکم بازداشت برای ضارب معلم هنرستان اقبال لاهوری یاسوج

صدورحکم بازداشت برای ضارب معلم هنرستان اقبال لاهوری یاسوج

وی گفت : بدنبال انتشار خبر این واقعه تلخ ، دادستان محترم مرکز یاسوج برای این پرونده دستور رسیدگی سریع داد و متعاقب آن شعبه اول بازپرسی یاسوج با توجه به اسناد و مدارک ارائه شده دستور بازداشت موقت برای پدر و فرزند همراه ایشان در درگیری خبر داد

آفتاب دنا : پس از انتشار یک خبر با عنوان معلم هنرستان اقبال لاهوری یاسوج توسط پدر و برادر دانش آموز خود به شدت کتک خورد معلم مضروب این حادثه از صدور حکم جلب برای خاطیان پرونده خبر داد .

به گزارش آفتاب دنا به نقل از فصلی نو ، معلم مضروب  این حادثه که در هنرستان اقبال لاهوری یاسوج مشغول خدمت بودگفت : با پیگیری های بعمل آمده امروز آقای موحد بازپرس شعبه یک دادگاههای عمومی یاسوج برای خاطیان این پرونده حکم بازداشت موقت صادر کرد .

وی گفت : بدنبال انتشار خبر این واقعه تلخ ، دادستان محترم مرکز یاسوج برای این پرونده دستور رسیدگی سریع داد و متعاقب آن شعبه اول بازپرسی یاسوج با توجه به اسناد و مدارک ارائه شده دستور بازداشت موقت برای پدر و فرزند همراه ایشان در درگیری خبر داد .

وی در رابطه با موضوع دانش آموز نیز گفت : دانش آموز مذکور ابتدا بدون عدم اطلاع چند روزی غیبت داشت و مجددا پس از ۳ روز به کلاس درس خود بازگشت و هیچ مشکلی برای ادامه تحصیل ندارد .

معلم مضروب خاطرنشان کرد : در به ثمر رسیدن این پرونده که بسیار سریع نیز به سرانجام رسید مدیرکل آموزش و پرورش ،واحد حقوقی اداره کل و معاونت آموزشی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نهایت همکاری و همراهی را با ما داشتند .

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی