تاریخ انتشار : یکشنبه 18 می 2014 - 17:14
کد خبر : 1051

جشن اتمام خانه های بهداشت روستایی امسال در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

جشن اتمام خانه های بهداشت روستایی امسال در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

سید موسی خادمی صبح یکشنبه در بازدید از برخی روستاهای شهرستان دنا گفت: با احداث ۷۰ خانه بهداشت روستایی در سال جاری همه روستاهای واجد شرایط این استان از خانه بهداشت برخوردار می شوند.

 نسیم دنا: سید موسی خادمی صبح یکشنبه در بازدید از برخی روستاهای شهرستان دنا گفت: با احداث ۷۰ خانه بهداشت روستایی در سال جاری همه روستاهای واجد شرایط این استان از خانه بهداشت برخوردار می شوند.

وی بیان کرد: کار احداث این خانه های بهداشت در روستاهای فاقد خانه بهداشت با زیر بنای ۱۰۰ متر مربع در سال جاری آغاز می شود.

خادمی اعتبار احداث این خانه های بهداشت را ۵٫۶ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: ۵۰ درصد اعتبار این پروژه ها را وزارتخانه بهداشت و درمان، ۳۰ درصد را کمیته امداد و ۲۰ درصد آن را استانداری با همکاری خیرین سلامت می پردازند.

استاندار همچنین شهرستان دنا را از نظر استعداد کشاورزی، باغی، آبزی پروری بخصوص ماهیان سردآبی، دام و طیور بسیار مستعد دانست و گفت: با شکوفا کردن این ظرفیتها، فرصت های اشتغال و تولید ایجاد خواهد شد.

خادمی بر بکارگیری ظرفیت ها و فرصت ها با مشارکت بخش خصوص در راستای توسعه استان تاکید کرد و بیان داشت: دولت با ایجاد بسترهای لازم و شرایط زیر بنایی، تامین منابع بانکی و کمک های فنی و اعتباری، راه را برای ورود کارآفرینان، جویندگان کار و تولید فراهم کرده است.

وی اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد برخوردار از استعداد های خدادادی از جمله کشاورزی، باغ، دامپروری و شرایط مطلوب تولید ماهیان سرآبی است و از سویی هم نیروی انسانی کارآمد، آموزش دید و تجربی دارد و باید فرهنگ کار و تلاش در آن تقویت شود.

استاندار همچنین در این سفر از برخی طرح ها و پروژه های عمرانی و تولیدی بخش پاتاوه بازدید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی