تاریخ انتشار : جمعه 8 ژوئن 2018 - 16:05
کد خبر : 9468

آفتاب دنا : ارژنگ تندپور گفت: بسیج آماده خدمت رسانی به مردم است و در نظام اسلامی هرجا از تفکر و روحیه بسیجی ،جهادی وانقلابی گری بهره گرفتیم در آن مقوله موفق بودیم.

20180530_124709آفتاب دنا :مسئول حوزه بسیج ادارات کل استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: بسیج آماده خدمت رسانی به مردم است و در نظام اسلامی هرجا از تفکر، روحیه بسیجی  جهادی وانقلابی گری بهره گرفتیم درآن مقوله موفق بودیم.

سرهنگ پاسدار تندپور در گفت وگو با خبرنگار آفتاب دنا با تشریح فعالیتهای حوزه بسیج ادارات کل استان کهگیلویه وبویراحمد افزود:پایگاههای بسیج در تمام ادارات کل استان  فعال است و در زمینه  اجرای برنامه های ملی ومذهبی، فرهنگی وخدمت رسانی به مردم پیشگام می باشد.

کمک به دولت در امر خدمت رسانی به مردم  و حمایت از کالای ایرانی از ماموریتهای بسیج در سطح ادارات کل

مسئول حوزه بسیج ادارات کل استان کهگیلویه وبویراحمد کمک به دولت در امر خدمت رسانی به مردم در ابعاد گوناگون اجتماعی ،فرهنگی وعمرانی ،تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی را از رسالت های بسیج ادرات برشمرد وگفت: بسیج ادارات در زمینه ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه ،امر به معروف ونهی از منکر ،کمک به طرح تحول سلامت اداری ،شناسایی آسیب های اجتماعی ،عفاف وحجاب و ستاد اقامه نماز همکاری خوبی با ادارات کل استان دارد که در اکثر ادارات بسیج به عنوان دبیر شورای فرهنگی ادارات انجام وظیفه می نماید.

ارژنگ تندپور حمایت از شعار سال حمایت از کالای ایرانی که توسط رهبر فرزانه انقلاب برای تحقق اقتصاد مقاومتی و خوداتکایی به درون نامگذاری شده است را از ماموریتهای بسیج در سطح ادارات کل عنوان کرد وگفت: در آینده نزدیک کارگاه آموزش توجیهی با همکاری بسیج ادارات ،استانداری،سازمان  مدیریت وبرنامه ریزی برای کلیه ذیحسابان و کارپردازان ادرات برگزار می گرددکه همه کارپردازان ملزم به خرید کالای ایرانی و ذیحسابان در این زمینه نظارت داشته باشند.

ضرورت تعامل مدیران کل با بسیح  ادارات  در راستای تحقق آرمانها و ارزشهای والای انقلاب اسلامی و خدمت رسانی بهتر به مردم

مسئول حوزه بسیج ادارات کل استان کهگیلویه وبویراحمددر بخش دیگری از سخنانش، فرهنگ را زیربنای توسعه واز مولفه های اثر گذار در پیشرفت جوامع بشری در ابعاد گوناگون ذکر کرد وگفت: انتظار می رود مدیران کل ادارات ،نهادها و سازمانها تعامل خوب وسازنده ای با بسیج در سطح ادارات داشته باشند تا با همفکری و هم افزایی بتوانیم در راه تحقق آرمانهای و ارزشهای والای انقلاب اسلامی و خدمت رسانی بهترو مطلوب تر به مردم که ولی نعمت نظام اسلامی هستند گامهای موثری برداریم.

وی رویکرد بسیج در ادارات کل را تعامل و  همکاری برای شتاب گرفتن خدمت رسانی بهتر به مردم وترویج ارزشهای انقلاب اسلامی عنوان کرد وگفت: بسیح آمادگی دارد  با تفکر و روحیه بسیجی بیش از هر زمان دیگری در امر خدمات رسانی به مردم در ابعاد گوناگون کمک نماید.

تندپور از تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر بسیج خبر داد وگفت:  این شورا متشکل از کمیته هایی است که به منظور ترویج وتقویت فرهنگ امر به معروف و نهی از منکردر سطح ادارات به صورت ماهیانه برگزار می گردد.

وی انعکاس مطالب مرتبط با ادارت در سیستم و محیط اداری ،فضای پیام رسانی وتبلیغات ، شناسایی معروف ها ومنکرها و پیگیری موارد احصا شده برای رسیدن به هدف مورد نظر و مطلوب و تقدیر از فعالان حوزه امر به معروف ونهی از منکر را از وظایف شورای امر به معروف و نهی از منکر بسیج ادارات کل عنوان کرد.

تقویت ترویج وجدان کاری ،تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق  شهروندی در سطح ادارات

مسئول حوزه بسیج ادارات کل استان کهگیلویه وبویراحمد تقویت ترویج وجدان کاری ،تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق  شهروندی را از دیگر وظایف بسیج ادارت بر شمرد وگفت: ایجاد میز خدمت در ادارات ،برنامه ریزی  ، نظر سنجی از خدمات ادارات کل ، فرمانداریها و بخشداریها در سطح استان در راستای رعایت حقوق شهروندی و انعکاس مطالب دینی ومذهبی در زمینه ترویج فرهنگ کار و انجام امورات مردم در کمترین زمان ممکن در دستور کار بسیج ادارت استان قرار گرفته است که به همین منظور صندوق ارائه پیشنهادات و راهکارها و فرم های نظرسنجی پیش بینی شده است.

بسیج برای تمامی مناسبتهای مذهبی بویژه اقامه نماز با ادارات همکاری تنگاتنگی دارد.

مسئول حوزه بسیج ادارات کل استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه بسیج الهام گرفته از تفکر والای حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب است گفت: جذب مدیران وکارکنان ادارات در بسیج و استفاده از ظرفیتهای آنان در برنامه های مختلف فرهنگی و آموزش های ضمن خدمت اداری برای ارتقاء سطح علمی و تخصصی در دستور کارحوزه  بسیج ادارات کل استان قرار دارد.

تند پور توجه به مقوله فریضه نماز در ادارات را بسیار مهم دانست وگفت: بسیج برای تمامی مناسبتهای مذهبی بویژه اقامه نماز اول وقت با ستاد اقامه نماز ادارات همکاری تنگاتنگی دارد.

ترویج روحیه وتفکر بسیجی برای  خدمت رسانی بهتر به مردم توسط بسیج در سطح ادارات کل

مسئول حوزه بسیج ادارات کل استان کهگیلویه وبویراحمد  به طرح تحول سلامت اداری و مبارزه با فساد در دستگاههای اجرایی اشاره کرد وگفت: بسیج در سطح ادارات گلوگاههای فساد را شناسایی و به منظور پیشیگیری از تخلفات و اقدامات پیشگیرانه مسئولان دستگاهها و مراجع ذیربط را در جریان  قرار خواهد داد.

وی گفت: تلاش بسیج در سطح ادارات کل بر این است که ضمن ترویج روحیه وتفکر بسیجی برای  خدمت رسانی بهتر به مردم در راستای رفاه حال شهروندان و ارباب رجوع  روحیه امید وکارآمدی نظام اسلامی بیش از پیش درر میان مردم تقویت شود.

اجرای برنامه نظرسنجی در باره تکریم ارباب رجوع در سطح ادارات کل

مسئول حوزه بسیج ادارات کل استان کهگیلویه وبویراحمد از اجرای برنامه نظرسنجیدر بحث خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع در ادارات کل استانی خبرداد وگفت:  میز خدمت به منظور رفاه حال ارباب رجوع  در سطح دستگاههای اجرایی توسط حوزه بسیج ادارات پیگیری  ودر بعضی ادارات استانی ایجاد شده است.

تندپور در ادامه به مقوله اقتصاد مقاومتی اشاره کرد وگفت: بسیج در سطح ادارات کل تشکیل جلسات اقتصاد مقاومتی و خروجی آنان را جهت  حل مشکلات و تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی نیز پیگیری می نماید.

پیشنهاد تدفین یکی از شهدای گمنام در محوطه استانداری کهگیلویه وبویراحمد

مسئول حوزه بسیج ادارات کل استان کهگیلویه وبویراحمد  از نصب یادمان شهدای استانداری در ورودی استانداری با حضور استاندار ، جانشین سپاه فتح استان و مدیران کل خبرداد وگفت: هماهنگی جهت برگزاری تجلیل از خانواده های معظم شهدای استانداری ،سرکشی از خانواده های معزز شهدا وجانبازان ،برگزاری اردوی راهیان نور،نشکیل جلسات شورای فرهنگی و کمیته ایثارگران با محوریت ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و پیشنهاد تدفین یکی از شهدای گمنام  در محوطه استانداری کهگیلویه وبویراحمد  از برنامه های در دست اقدام بسیح ادارات کل استان در سال جاری است.

محورهای گفتمانی بسیج ادارات کل استان در سال ۹۷

ارژنگ تندپور در پایان  سخنانشان ، به محورهای گفتمانی بسیج ادارات کل استان در سال ۹۷ اشاره کرد وگفت: تبیین دستاوردهای ۴۰ساله انقلاب اسلامی ،تبیین شعار سال حمایت از کالای ایرانی و تببین توطئه ها و نقشه های دشمن و حرکت در مسیر ولایت را از مهمترین محورهای  گفتمانی بسیج ادارت عنوان کرد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی