تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مارس 2024 - 20:15
کد خبر : 26588

آغاز طرح نظارتی نوروز و ضیافت ماه رمضان در استان

آغاز طرح نظارتی نوروز و ضیافت ماه رمضان در استان
طرح بازرسی و نظارت بر واحد‌های صنفی از امروز در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

طرح بازرسی و نظارت بر واحد‌های صنفی از امروز در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ؛مدیر کل اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: ۱۵ گروه بازرسی در مناطق مختلف استان در قالب گروه‌های بازرسی متشکل از بازرسان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت فارس و بازرسان سایر سازمان‌ها، کمبود و فراوانی کالا و خدمات ضروری اولویت‌دار را در سطح عرضه و عملکرد صنوف به صورت ویژه و شبانه‌روزی رصد می‌کنند.

موسویان با اشاره به اینکه مردم هر گونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، درج نشدن قیمت و نرخ‌نامه و صادر نشدن صورت حساب می‌توانند به روش های مختلف پیگیری کنند افزود: تلفن ۱۲۴، سامانه اینترنتی رسیدگی به شکایات اداره کل صنعت معدن و تجارت بع نشانی www.124.ir و مراجعه حضوری به اتاق اصناف از جمله راههای ارائه شکایات و پیگیری تخلفات صنفی است.

وی ادامه داد: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا، پایش وضعیت تامین و توزیع مایحتاج عمومی متناسب با میزان تقاضا، جلوگیری از تخلفات احتمالی و نظارت بر مراکز نگهداری عمده کالا از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح نظارتی است.

مدیر کل اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: گشت های مشترک بازار استان با همکاری پلیس امنبت اقتصادی، پلیس اماکن نیروی انتظامی، بارزسی، اصناف، جهاد کشاورزی، اداره استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشکری و اداره حمل و نقل و پایانه های استان در این مدت کار نظارت و پایش بازار را انجام می‌دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی