تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اکتبر 2017 - 23:01
کد خبر : 7853

سی سختی توجه به راه ارتباطی این روستا را از مطالبات به حق مردم دانست و از مسئولان استانی و شهرستانی خواست برای اصلاح نقاط حادثه خیز این محور ارتباطی که دید کافی برای رانندگان در آن وجود ندارد چاره اندیشی کنند.

سی سختی 2آفتاب دنا : دهیار روستای سروک در گفتگو با خبرنگار آفتاب دنا گفت: استاندارد نبود راه ارتباطی این روستا به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است.

دهیار روستای سروک با انتقاد ازمسئولان راه شهرسازی  شهرستان بویراحمد گفت: راه ارتباطی روستای سروک به شهر یاسوج  به علت نداشتن استاندارهای لازم دارای نقاط حادثه خیز متعددی است که منجر به تصادفات زیادی در این محور ارتباطی شده است.

.سی سختی گفت:در سالهای گذشته مکاتبات متعددی برای حذف نقاط حادثه خیز  واستاندارد سازی این محور ارتباطی با اداره کل راه شهرسازیشهرستان واستان انجام گرفته است ولی متاسفانه هنوز در این زمینه هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است و هر روز شاهد حوادث ناگواری در این محور پرتردد ارتباطی هستیم.

وی توجه به راه ارتباطی این روستا را از مطالبات به حق مردم دانست و از مسئولان استانی و شهرستانی خواست برای اصلاح نقاط حادثه خیز این محور ارتباطی که دید کافی برای رانندگان در آن وجود ندارد چاره اندیشی کنند.

دهیار روستای سروک افزود: با توجه به نزدیکی این روستا با شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد ومهاجرپذیری آن با توجه موقعیت مناسب ومنحصر به فرد آن انتظار می رود مسئولان استانی برای شتاب گرفتن عمران وآبادانی وارائه خدمات مطلوب به شهروندان به این روستا نگاه ویژه داشته باشند.

جدول گذاری ۱۴۰۰ متر از معابر روستای سروک در سال جاری

دهیار روستای سروک در ادامه از جدول گذاری ۱۴۰۰ متر معابر این روستا خبرداد.

یدالله سی سختی با بیان اینکه فرآیند مناقصه جدول گذاری معابر روستا ی سروک با اعتبار ۲۷۰ میلیون تومان در حال انجام است گفت: برای عمران وآبادانی این روستا در سال جاری ۳۵هزار متر مربع بیس ریزی در خیابانها انجام گرفته است.

وی از پیشرفت ۹۷ درصدی ساختمان دهیاری این روستا خبرداد و گفت:  ساختمان دهیاری  روستای سروک در زمینی به مساحت ۴۳۸ متر مربع با زیربنای ۱۶۵ متر و اعتبار هزینه شده ۲۵۰ میلیون تومان در آینده نزدیک با حضور مسئولان استانی وشهرستانی به بهره برداری خواهد رسید.

همکاری مطلوب شورای اسلامی روستای سروک با دهیاری برای خدمات رسانی بهتر به مردم

دهیار روستای سروک از همکاری شورای اسلامی روستای سروک با دهیاری برای خدمات رسانی بهتر به مردم این روستا خبرداد وگفت: پیگیری شبکه آبرسانی درخیابانهایی که فاقد آب آشامیدنی مناسب است  و حذف نقاط حادثه خیر در برنامه این دهیاری قرار گرفته است که با مکاتبات متعدد با آبفاضلاب شهری و اداره کل راه شهرسازی در حال پیگیری است.

سی سختی به فعالیتهای عمرانی انجام  شده  توسط دهیاری در سال ۹۵  اشاره کرد وگفت: در سال گذشته ۲هزار متر جدول گذاری ،۲۰۰متر دیوار حائل ، اجرای ۶ عدد پل بتنی و اصلاح شبکه برق معابر  با اعتبار ۶ میلیارد ریال برای عمران و آبادانی در روستای سروک انجام گرفته است.

دهیار روستای سروک به فعالیتهای در دست اقدام نیز اشاره کرد وگفت: انجام عملیات جدول گذاری به میزان ۱۴۰۰متر با اعتبار ۲۷۰ میلیون تومان ، تکمیل عملیات محوطه سازی ساختمان دهیاری ،زیر سازی وآسفالت معابر از برنامه های سال جاری دهیاری سروک است.

نبود پارک وامکانات تفریحی مهمترین مشکل روستای سروک

photo_۲۰۱۷-۱۰-۰۱_۲۲-۳۷-۱۵

دهیار روستای سروک در بخش دیگری از سحنانش با بیان اینکه دهیاری سروک در سال ۸۴ تاسیس شده است وبالغ بر ۵هزار نفر در این روستا زندگی می کنند گفت: با توجه به مهاجر پذیری روز افزون روستای سروک ولزوم عمران وآبادانی انتظار می رود مسئولین به این روستا بیش از گذشته توجه کنند وبه آن نگاه ویژه داشته باشند

.سی سختی نبود پارک وامکانات تفریحی در فضای این روستا را یادآور شد وگفت : مردم انتظار دارند با توجه به نزدیکی این روستا به شهر یاسوج ، آب هوای زیبا وبا طراوت ومواهب ارزشمند الهی مسئولان استانی اعتبار ویژه ای را دراختیار این دهیاری قرار دهند تا ایجاد پارک ومکانهاب تفریحی را در دستور کار قرار دهد.

مردم قبل از هرگونه ساخت سازویا تفکیک اراضی هماهنگی های لازم را داشته باشند

دهیار روستای سروک در پایان ضمن تشکر از همراهی شورای اسلامی این روستا و همکاری و مشارکت مردم شریف ونجیب روستای سروک خاطرنشان کرد: انتظار می رود مردم عزیز قبل از هرگونه ساخت ساز ویا تفکیک اراضی در محدوده روستا هماهنگی های لازم را با دهیاری و بنیاد مسکن شهرستان داشته باشند تا در آینده مشکلاتی برای خود و بافت روستا ایجاد نشود.

سی سختی خاطرنشان کرد :در صورت هرگونه تخلف احتمالی با خاطیان برخورد قانونی به عمل می آید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی