تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آوریل 2019 - 0:39
کد خبر : 11912

سالم جانی پور با بیان اینکه اگر خروجی کار مدیران خوب باشد سیاستهای آموزش وپرورش به درستی اجرا می شود خاطرنشان کرد: مدیران مدارس به عنوان نمایندگان آموزش وپرورش باید با اشراف و نظارت بر همه فعالیتهای آموزشی وتربیتی مدارس زمینه را برای اجرای درست سیاستهای آموزش وپرورش فراهم نمایند.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد:

مدیران پیگیر اجرای درست سیاستهای آموزش وپرورش در مدارس باشند

آفتاب دنا : معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد گفت: اساس کار آموزش وپرورش در دست مدیران مدارس است که خروجی  فعالیت آنان باید منجر به کیفی سازی آموزش شود.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سالم جانی پور در جمع مدیران متوسطه دوم و هنرستانهای فنی وحرفه ای و کاردانش شهرستان بویراحمد با بیان اینکه اگر خروجی کار مدیران خوب باشد سیاستهای آموزش وپرورش به درستی اجرا می شود خاطرنشان کرد: مدیران مدارس به عنوان نمایندگان آموزش وپرورش باید با اشراف و نظارت بر همه فعالیتهای  آموزشی وتربیتی مدارس  زمینه را برای اجرای درست سیاستهای آموزش وپرورش فراهم نمایند.

وی ارتباط وتعامل با آموزش وپرورش را به مدیران مدارس  دولتی و غیر انتفاعی جهت پیشبرد بهتر امور یاداور شد وگفت: مدیران مدارس ضمن پاسخگویی به موقع به بخشنامه ها و مکاتبات اداری برنامه ریزی لازم را برای حضور بهتر دانش آموزان در المپیادها و مسابقات علمی عملی هنرستانها فراهم نمایند.

جانی پور از ارسال بخشنامه انتخاب و انتصاب مدیران خبر داد وگفت: با توجه به اینکه تعدادی از مدیران در سال آینده بازنشسته می شوند اطلاع رسانی مناسب به همکارانی که تمایل به مدیریت دارند انجام گیرد تا ضمن  ثبت نام در سامانه و شرکت در آزمون این فرآیند را طی نمایند.

وی تربیت نیروی ماهر در بخشهای مختلف را یاداور شد و گفت: باید در هفته معرفی مشاغل مدیران طوری برنامه ریزی نمایند که دانش آموزان به سمت رشته های فنی وحرفه ای که بازار اشتغال بهتری دارند هدایت شوند.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش رسالت بزرگ آموزش و پرورش را تربیت نسلی امیدوار، بانشاط، دین‌باور و جامعه‌پذیر برای تولید، توسعه ، تحقیق و تفکر در مسیر ساختن آینده کشور است دانست و گفت:  توسعه انسانی رکن اصلی توسعه پایدار در جوامع بشری است و باید برای ارتقای کیفیت آموزش بیش از پیش تلاش شود.

جانی پور، نقش آموزش و پرورش در تربیت نیروهای متخصص، دانشمند و آشنا به علوم جدید را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد وگفت: اگر ما بخواهیم بمانیم و کرامت داشته باشیم و آلت دست دیگران نشویم، هیچ راهی نداریم جز اینکه باید تربیت کننده انسان هایی باشیم که بدانند ریشه در گذشته دارند، اما در دنیای امروز زندگی می کنند و باید به آینده بیندیشند.

جانی پور در پایان ضمن تقدیر وتشکر از فعالیتهای مدیران در سال تحصیلی جاری ، آموزش و پرورش را زمینه ساز رشد فکری و اخلاقی انسان های یک جامعه پویا و تنها راه کمال انسان به سوی سعادت و خوشبختی  دانست واز مدیران مدارس خواست از همه پتانسیلهای و ظرفیتها و کارهای خلاقانه در این راستا استفاده نمایند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی