تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آگوست 2018 - 20:54
کد خبر : 9964

شاهرخ کناری با اشاره به اینکه در سایه تعامل برادری و برابری وبه دور از تنش و درگیر شدن حواشی می توانیم گامهای بلند توسعه را برداریم گفت: در جلسات متعدد فرمانداران مختلف استان مثل چند برادر دور هم می نشینیم و موضوعات شهرستانی را مطرح می کنیم.

n00400367-bآفتاب دنا : فرماندار بویراحمد از حواهشی ایجاد شده پیرامون سخنان وی در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، شاهرخ کناری در آغاز نشست فوق العاده شورای آموزش وپرورش  شهرستان بویراحمد گفت: در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان وظیفه دفاع از بودجه شهرستان را داشتم و انصافا  آنقدر که دغدغه داشتم دکتر احمدی استاندار محترم بیشتر از من دنبال توزیع عادلانه بودجه است.

وی گفت: پس از این سخنان عده ای از سر دلسوزی به موضوع پرداختند که جای تشکر دارد ولی عده ای که ممکن است خرده حساب و نگرانی داشته باشند موضوع مطرح شده در باب دفاع از بودجه شهرستان را به حاشیه کشانده اند .

کناری با بیان اینکه این موضوع را با درایت استاندار قطعا پیگیری می کنیم گفت: مطرح شدن این موضوعات نباید دستاویزی برای عده ای شود که احیانا دغدغه و خرده حسابی داشته اند.

فرماندار بویراحمد  افزود : به عنوان فرماندار وظیفه داریم  در جلسات دفاع منطقی از شهرستان داشته باشیم .

وی با اشاره به اینکه در سایه تعامل برادری و برابری  وبه دور از تنش و درگیر شدن حواشی می توانیم گامهای بلند توسعه را برداریم گفت: در جلسات متعدد فرمانداران مختلف استان مثل چند برادر دور هم می نشینیم و موضوعات شهرستانی را مطرح می کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی