تاریخ انتشار : دوشنبه 30 جولای 2018 - 17:45
کد خبر : 9926

دغدغه شورای اسلامی روستای سروک توسعه زیرساختهای روستا ، خدمت صادقانه به مردم با مطالبه گری از مسئولان

دغدغه شورای اسلامی روستای سروک توسعه زیرساختهای روستا ، خدمت صادقانه به مردم با مطالبه گری از مسئولان

شفایی حمایت دولت از دهیاری‌ها و شورای‌های اسلامی در روستاها که برآمده از رای مردم هستند را گامی ارزشمند برای رفاه و آسایش روستاییان دانست و گفت: حضور مدیران ارشد استانی و شهرستان در روستا و بازدید‌های میدانی می تواند نشان دهنده عزم جدی آنان در حل مشکلات روستاها باشد.

photo_2018-07-30_03-12-18آفتاب دنا : رئیس شورای اسلامی روستای سروک از مطالبه گری این شورا از مسئولان برای حل مشکلات این روستا خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،حافظ شفایی گفت:  در جلسات مستمر شورا مشکلات روستای سروک بررسی و برای حل آنها مکاتبات و پیگیری های لازم با مسئولان استانی و شهرستانی انجام می شود.

وی با بیان اینکه ارتباط وتعامل خوبی بین شورای روستا و دهیار روستا برای پیگیری و حل مشکلات زیر ساختی روستا وجود دارد خاطرنشان کرد: شورای اسلامی روستای سروک عزم خود را جزم کرده و دغدغه ای جز توسعه زیرساختهای روستا و خدمت صادقانه به مردم ندارد.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس به مشکلات اصلی روستای سروک اشاره کرد وگفت: زیرسازی و آسفالت معابر،فرسودگی شبکه آبرسانی روستا و انشعابات غیر مجاز جهت تامین آب شرب بخشی از مشکلات روستای  سروک است.

شفایی از انجام ۳۰۰متر جدول گذاری ،۶ عدد پل بتنی و زیر سازی ۱۶ هزار متر از خیابانهای روستای سروک در سه ماهه سال ۹۷ خبرداد وگفت: در همین بازه زمانی اقدامات فرهنگی خوبی از قبیل تجلیل از معلمان شاغل و بازنشسته روستا در هفته معلم و جمع آوری ذکات از کشاورزان با همکاری کمیته امداد انجام گرفته است.

وی از تعامل خوب شورا با بنیاد مسکن و شرکت برق برای حل مشکلات این روستا خبرداد وگفت: تعامل و همکاری خوبی در زمینه رفع مشکلات طرح هادی و روشنایی معابر روستا وجود دارد.

همکاری اهالی مناطق روستایی با دهیاران و شوراها توسعه و آبادانی روستاها را به دنبال دارد.

رئیس شورای اسلامی روستای سروک با بیان اینکه موفقیت در مسئولیت خطیر شوراها تنها با نظر لطف خداوندی و عمل به وظایف و تعامل با مردم و مسئولان شهرستانی  واستانی امکان‌پذیر خواهد بود گفت: همکاری اهالی مناطق روستایی با دهیاران و شوراها موجب تسریع در روند حل مشکلات روستا  و رفع معارضات محلی می‌شود که توسعه و آبادانی روستا را به دنبال دارد.

این رزمنده دفاع مقدس و پیشکسوت تعلیم وتربیت،  با تاکید بر اینکه بیشتر مشکلات روستاها در حوزه عمرانی محدود شده است، تصریح کرد: توسعه فرهنگی و اجتماعی روستاها نیز باید مورد توجه قرار بگیرد تا توسعه در روستاها به صورت همه‌جانبه و فراگیر باشد.

بازدید‌های میدانی مدیران استانی و شهرستانی از روستا می تواند نشان دهنده عزم جدی آنان در حل مشکلات باشد

شفایی حمایت دولت از دهیاری‌ها و شورای‌های اسلامی در روستاها که برآمده از رای مردم هستند را گامی ارزشمند برای رفاه و آسایش روستاییان دانست و گفت: حضور مدیران ارشد استانی و شهرستانی در روستا و بازدید‌های میدانی  می تواند نشان دهنده عزم جدی آنان در حل مشکلات  روستاها باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی