تاریخ انتشار : جمعه 20 جولای 2018 - 13:35
کد خبر : 9821

بیانیه ای وحدت آفرین برای همدلی و همراهی با هدف حفظ و پاسداشت ارزشهای دینی

بیانیه ای وحدت آفرین برای همدلی و همراهی با هدف حفظ و پاسداشت ارزشهای دینی

آفتاب دنا : همانگونه که انتظار می رفت دو شخصیت برجسته شهرستان گچساران حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی خطیب دانا وتوانا و سید ظهیر الدین پورالحسینی مدیر خوشنام و توانمند آموزش وپرورش با صدور بیانیه ای مشترک و وحدت آفرین حرکت در مسیر تعالی و پیشرفت فرزندان این دیار و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی تاکید کردند.

photo_2018-07-20_01-47-46آفتاب دنا : دفتر امام جمعه و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران با صدور بیانیه ای مشترک و وحدت آفرین ، تعامل، همفکری، همدلی و همراهی بیشتر باهدف حفظ و پاسداشت ارزشهای دینی به دور از جنجال های حاشیه ای در رسانه ها و فضای مجازی  را  راه حرکت به سوی موفقیت ها و گذر از دست اندازها و گردنه های صعب العبور دانستند.

همانگونه که انتظار می رفت دو شخصیت برجسته شهرستان گچساران حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی خطیب دانا وتوانا و سید ظهیر الدین پورالحسینی مدیر خوشنام و توانمند آموزش وپرورش با صدور بیانیه ای مشترک و وحدت آفرین بر حرکت در مسیر تعالی و پیشرفت فرزندان این دیار و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی تاکید کردند.

سید عبدالمناف محسنی روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان گچساران در گفتگو با خبرنگار آفتاب دنا گفت: در پی حواشی ایجاد شده در روزهای اخیر در خصوص برگزاری آزمون استخدامی و انتقاد امام جمعه محترم از یکی از ناظران برگزاری آزمون دفتر امام جمعه و آموزش و پرورش شهرستان گچساران در بیانیه مشترکی بر حفظ وحدت ، همدلی و برنامه ریزی اصولی ومنطقی برای حرکت در مسیر ارزشهای اسلامی تاکید کردند .

متن بیانیه دفتر امام جمعه و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران که یک نسخه از آن در اختیار پایگاه خبری آفتاب دنا قرار گرفته است به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم
واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا.
( آل عمران آیه ۱۰۳ )
اتحاد و همدلی همانند ” نخ تسبیحی ” است که مهره ها را در کنار هم نگه داشته و ارتباط منطقی بین آنها را برقرار می سازد، وحدت عامل حرکت بخش انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بوده و هست و انسان را در مسیر حرکت به سوی موفقیت ها و گذر از دست اندازها و گردنه های صعب العبور رهنمون می نماید.
بعد از روشنگری که توسط امام جمعه محترم و مدیریت محترم آموزش و پرورش بعمل ، لازم است تعامل، همفکری، همدلی و همراهی بیشتر باهدف حفظ و پاسداشت ارزشهای دینی و به دور از جار و جنجال های حاشیه ای در رسانه ها و فضای مجازی با برنامه ریزی های دقیق و عقلانی، آینده ای روشن و امیدوارکننده را برای فرزندان عزیزمان رقم بزنیم.

و العاقبه للمتقین
دفتر امام جمعه شهرستان ، روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی