تاریخ انتشار : دوشنبه 9 جولای 2018 - 16:45
کد خبر : 9777

انعقاد تفاهم نامه بین آموزش وپرورش و دانشگاه فنی وحرفه ای برای برگزاری دوره های آموزشی وتربیت استاد کار ماهردر هنرستانها

انعقاد تفاهم نامه بین آموزش وپرورش و دانشگاه فنی وحرفه ای برای برگزاری دوره های آموزشی وتربیت استاد کار ماهردر هنرستانها

رضایی تاسیس هنرستان وابسته به دانشگاه ، برون سپاری رشته های فنی وحرفه ای و برگزاری دوره های آموزشی وتربیت استاد کار ماهر برای هنرستانها را از مفاد تفاهم نامه بین دانشگاه و آموزش وپرورش عنوان کرد وگفت: چون همه در یک راستا جهت تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد که بتوانند جذب بازار کار شوند حرکت می کنیم غیر از مفاد این تفاهم نامه هر کمکی که باعث تقویت آموزشهای فنی وحرفه ای شود آماده همکاری هستیم.

photo_۲۰۱۸-۰۷-۰۹_۱۱-۵۶-۴۶ (2)آفتاب دنا : معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در دیدار رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد ازانعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه و آموزش وپرورش خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،  دکتر ایوب رضایی ضمن تشریح مفاد این تفاهم نامه برای ارتباط بیشتر بین دانشگاه و آموزش وپرورش گفت: رویکرد و نگاه وزارت آموزش وپرورش سوق دادن دانش آموزان به سمت رشته های فنی وحرفه ای است که با هم افزایی دانشگاه و آموزش وپرورش می توان با استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات بستر را برای مهارت آموزی دانش آموزان فراهم نماییم.

رضایی تاسیس هنرستان وابسته به دانشگاه ، برون سپاری رشته های فنی وحرفه ای و برگزاری دوره های آموزشی وتربیت استاد کار ماهر برای هنرستانها را از مفاد تفاهم نامه بین دانشگاه و آموزش وپرورش عنوان کرد وگفت: چون همه در یک راستا جهت تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد که بتوانند جذب بازار کار شوند حرکت می کنیم غیر از مفاد این تفاهم نامه هر کمکی که باعث آتقویت آموزشهای فنی وحرفه ای شود آماده همکاری هستیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از تدوین برنامه ای به عنوان ایران مهارت در آموزش وپرورش خبرداد وگفت: با توجه به اهمیت آموزشهای فنی وحرفه ای در اشتغالزایی و بازار کار در این برنامه هر دانش آموز باید یک مهارت را یاد بگیرد.

رضایی از اختصاص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات هنرستانها در سال تحصیلی جدید خبر داد وگفت: تلاش می کنیم با تجهیزات بروز و استفاده از فن آوریهای نوین آموزشی زمینه را برای مهارت هنرجویان هنرستانها فراهم نماییم.

تاسیس هنرستان وابسته به دانشگاه فنی وحرفه ای در کهگیلویه وبویراحمد

رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه فنی وحرفه ای کشور و معاون آموزش متوسطه فنی وحرفه ای وزارت آموزش وپرورش را فرصتی ارزشمند برای اهداف بلند مدت تربیت نیروی انسانی ماهر،خلاق ،متعهد وکارآمد برای توسعه وتعالی کشور دانست.

دکتر رحیم امین زاده با بیان اینکه  هنرجویان هنرستانها  جهت ادامه تحصیل وارد دانشگاه فنی حرفه ای می شوند و دانشگاه نیز تجهیزات و کارگاههای خوبی جهت آموزش در اختیار دارد اجرای مفاد این تفاهم نامه می تواند هم پوشانی  مناسبی برای تامین نیازهای آموزش وپرورش و دانشگاه فراهم آورد.

وی از استقبال دانشگاه فنی وحرفه ای استان برای تاسیس هنرستان وابسته به این دانشگاه خبرداد و گفت: مکاتبات لازم با دانشگاه فنی وحرفه ای کشور انجام می گیرد که در صورت موافقت در سال تحصیلی آینده این اقدام مهم عملی خواهد شد.

امین زاده طرح برون سپاری رشته های  فنی وحرفه ای هنرستانها در دانشگاه فنی وحرفه ای را نیز اقدامی ارزشمند دانست و گفت: با استفاده  بهینه از تجهیزات و امکانات کارگاهی این طرح عملیاتی می شود.

رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزشی هنرآموزان هنرستانها فرصت خوبی برای کیفی سازی و دانش افزایی آنان فراهم می آورد گفت: دانشگاه فنی وحرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد در این زمینه آماده همکاری با آموزش وپرورش استان است.

photo_۲۰۱۸-۰۷-۰۹_۱۱-۵۶-۴۷

photo_۲۰۱۸-۰۷-۰۹_۱۱-۵۴-۵۳

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی