تاریخ انتشار : جمعه 22 ژوئن 2018 - 23:30
کد خبر : 9612

جدیت نیروی انتظامی در بحث سرقت‌ها و برخورد با سارقان/ کاهش ۱۸ درصدی سرقت در کهگیلویه

جدیت نیروی انتظامی در بحث سرقت‌ها و برخورد با سارقان/ کاهش ۱۸ درصدی سرقت در کهگیلویه

آفتاب دنا : جهان دیماز درنشست‌ پرسش و پاسخ مردم و مسؤولان در مسجد جامع دهدشت گفت: وقوع سرقت در این شهرستان طی سه ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد کاهش یافت.

IMG_2543آفتاب دنا : فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: وقوع سرقت در این شهرستان طی سه ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد کاهش یافت.

در ادامه سلسله نشست‌های پرسش و پاسخ مردم و مسؤولان در مسجد جامع دهدشت امشب فرمانده و پرسنل مجموعه انتظامی شهرستان برای پاسخگوی به پرسش‌های شهروندان در این مکان حاضر شدند.

مردم دهدشت درباره تأخیر حضور مأموران در صحنه به بهانه نبود سوخت خودرو، تیراندازی در جشن‌های عروسی، وضعیت نا امن یادمان شهدای گمنام و محل امن برای استعمال مواد مخدر،سرقت‌ها و عدم قاطعیت در برخورد با فروشندگان مواد مخدر سوالاتی مطرح کردند و فرمانده انتظامی با صبر و حوصله پاسخ داد.

جهان دیماز هدف از حضور خود را پاسخگویی به مطالبات مردم دانست و اظهار داشت: مسؤولان باید هر عیب و ایرادی در مجموعه خود را بپذیرند، اشکالات را می‌پذیرم اما این مشکلات مقطعی است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه، گفت: این طور نیست که خودروی پلیس همیشه سوخت نداشته باشد.هیچ مشکلی در تأمین سوخت نداریم مخصوصا در کلانتری‌ها تأمین سوخت اضطراری انجام می‌شود.

دیماز،افزود: بخش اعظمی از انتقادات وارد است و باید بپذیریم که این مشکلات وجود دارد و برای رفع آنها تلاش کنیم.

وی، با بیان اینکه توقع تشکر و قدردانی از کسی نداریم، بیان کرد: اما خواهان این هستیم که عیب و نقص را رفع کنیم.

دیماز، تأکید کرد: اگر جایی در مجموعه انتظامی عدالت رعایت نشد آمادگی دریافت گزارش را داریم و رسیدگی خواهد شد.

وی،گفت: تأخیر در اعزام مأموران گاهی وقت به خاطر پیش آمدن مأموریت همزمان و گاهی تماس‌های مزاحم است.مردم می‌توانند علاوه بر ۱۱۰ مشکل را با ۱۹۷ در میان بگذارند.

دیماز درباره امنیت یادمان شهدای گمنام، تصریح کرد: چندین مرحله شخصا با پلیس اطلاعات و یگان امداد پلیس حضور یافته و تعدادی را حین استعمال مواد دستگیر کردیم.

وی در پاسخ به ادعای مطرح شده درباره عدم برخورد مأموران پلیس با فروشندگان مواد مخدر علیرغم معرفی اسمی و مکانی آنها و شائبه همکاری مأموران با این گروه، بیان کرد: این موضوع را قبول ندارم و اگر کسی ادعا دارد و ادعایش را ثابت کند گردن مأمور را می‌زنم.

دیماز، افزود: در برخی محله‌ها ۱۰ تا ۱۵ نفر از فروشندگان مواد مخدر را دستگیر کردیم اما در همان محله دوباره فروش ادامه دارد.

وی، همچنین از جدیت نیروی انتظامی در بحث سرقت‌ها و برخورد با سارقان خبر داد و گفت: وقوع سرقت طی سه ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد کاهش داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی