تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 ژوئن 2018 - 19:52
کد خبر : 9579

برگزاری جشن تغییر فروشگاه رفاه به نسل جدید در ۱۲ تیرماه در یاسوج/پویایی، مشتری مداری و رضایت مندی مردم چشم انداز فروشگاه رفاه

برگزاری جشن تغییر فروشگاه رفاه به نسل جدید در ۱۲ تیرماه در یاسوج/پویایی، مشتری مداری و رضایت مندی مردم چشم انداز فروشگاه رفاه

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،شیروان نگهداری در جمع خبرنگاران گفت: این جشن با حضور رئیس هیات مدیره و مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای رفاه کشور ، مدیران فروشگاه زنجیره ای رفاه استانهای جنوبی کشور ، مدیران کل حوزه اقتصادی استانداری ، فرماندار و اقشار مختلف مردم در جلوی این فروشگاه برگزار می شود.

20180621_100748آفتاب دنا : مدیر فروشگاه زنجیره ای رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن تغییر این فروشگاه به نسل جدید در ۱۲ تیرماه در یاسوج خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،شیروان نگهداری در جمع خبرنگاران گفت: این جشن با حضور رئیس هیات مدیره و مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای رفاه کشور ، مدیران فروشگاه زنجیره ای رفاه استانهای جنوبی کشور ، مدیران کل حوزه اقتصادی استانداری ، فرماندار و اقشار مختلف مردم  در جلوی این فروشگاه برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این جشن را تغییر فروشگاه  زنجیره ای رفاه به نسل جدید عنوان کرد وگفت:روشهای سنتی دیگر کارایی خود را از دست داده و پاسخگوی نیازها وسلایق مختلف نیست.

فروشگاهای زنجیره ای رفاه باید پاسخگوی نسل جدید باشد

مدیر فروشگاه زنجیره ای رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بر این باور هستیم که نگرش مردم تغییر کرده است گفت : فروشگاهای زنجیره ای رفاه باید پاسخگوی نسل جدید باشد و بر  همین اساس فروشگاه مرکزی یاسوج مطابق با سلیقه نسل جدید تعبیه شده است.

وی اضافه کرد: در نسل جدید فروشگاه های رفاه، طراحی و بازسازی محیط و تجهیزات، مدرن و حرفه ای خواهد بود و توجه ویژه به سلامت کالاها و افزوده شدن مواد غذایی تازه مبتنی بر تغذیه سالم مانند میوه، سبزیجات و لبنیات تازه و سنتی و غذای گرم و آماده، در دستور کار این فروشگاه ها قرار گرفته است.

تنوع بخشی به کالاها در فروشگاه زنجیره رفاه

مدیر فروشگاه زنجیره رفاه کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به برنامه جدی این مجموعه برای تنوع بخشی به کالاها اظهار امیدواری کرد: این رویکرد به فعال شدن بخش های خالی تولید و صنعت کمک کند و در نهایت به سهم خود در رونق چرخه اقتصادی کشور موثر واقع شود.

ایجاد فضایی آرامبخش و نشاط آور برای مشتریان در فروشگاه رفاه

مدیر فروشگاه زنجیره ای رفاه استان خاطرنشان کرد: در فروشگاه رفاه در شهر یاسوج فضایی آرامبخش و دل انگیز را برای مشتریان آماده کرده ایم تا ضمن خرید نیازهای خویش از فضا و محیط فروشگاه نیز لذت ببرند.

وی با بیان اینکه محیط مفرح وآرام در شادابی و سرزندگی انسانها نقش مهم وتاثیرگذاری دارد گفت: محیط زیبا و نشاط بخش فروشگاه رفاه رضایت مندی وتشکر مشتریان شده در اقصی نقاط شهر را در پی داشته است که این خود نیز سرمایه ارزشمندی است.

نگهداری فزود : این فروشگاه در کنار کار اقتصادی کارهای فرهنگی و اجتماعی نیز انجام می دهد که لبخند رضایت مردم و خوشحالی مردم از محیط آرامبخش این فروشگاه موید این ادعاست که افتخار می کنیم در این زمینه موفق بوده ایم.

حمایت از کالای ایرانی در فروشگاه رفاه تجلی یافته است

مدیر فروشگاه زنجیره ای رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد حمایت از کالای ایرانی را یک ضرورت برای توسعه اشتغال و کارافرینی عنوان کرد وگفت: فروشگاه زنجیره ای رفاه با افتخار در جهت تحقق این شعار گام بر می دارد که در این خصوص کمتر فروشگاهی در استان می تواند با ما رقابت کند

نگهداری گفت: بر این باوریم حمایت از کالای ایرانی باور کردن ایرانی برای رونق تولید و اشتغال در عصر کنونی است که در فروشگاه رفاه تجلی یافته است وکالاهای با کیفیت ایرانی عرضه می کند.

وی حمایت از تولید ملی را وظیفه ای همگانی دانست و خاطرنشان کرد: تولید کنندگان خوشنام و معتبری در بین تولید کنندگان داریم که اگر خودمان آنها را باور کنیم محصول آنها از نمونه مشابه خارجی بهتر و با کیفیت تر است.

استقبال مردم از کالاهای با کیفیت ایرانی در فروشگاه رفاه

20180621_100621مدیر فروشگاه زنجیره ای رفاه استان از استقبال مردم از کالاهای با کیفیت ایرانی در فروشگاه رفاه خبرداد وگفت: خوشبختانه هر روز شاهد میل و رغبت بیشتر مردم به کالاهای ایرانی هستیم که انتظار می رود تولید کنندگان در ارتقاء کیفیت محصولات بیش از پیش بکوشند.

وی فروشگاه رفاه را محلی برای توزیع کالاهای ایرانی دانست وگفت: با استقبال خوب مردم این فروشگاه در زمینه فروش و سود حاصله نسبت به سالهای گذشته رشد قابل توجهی داشته بطوری که فروشـگاه رفـاه یاسـوج در فـروش سـازمانی بیـن کلیـه فروشـگاه هـای رفـاه کشـور رتبـه اول را کسب کرد.

فروشگاه رفاه  به عنوان بازوان دولت در توزیع سبد کالایی اقشار آسیب پذیر

مدیر فروشگاه رفاه یاسوج با اشاره به فضای فیزیکی و دارا بودن امکانات سردخانه و انبار فروشگاه رفاه برای توزیع سبد کالای اقشار آسیب پذیر گفت: این فروشگاه به عنوان بازوان دولت طی سالهای متمادی برای کمک به دولت در توزیع مایحتاج  سبد کالایی مردم همکاری و تعامل خوبی داشته است.

نگهداری  بهینه سازی توزیع و فراهم کردن کالاهای مورد نیاز جامعه، بهبود نسبی ترافیک شهری، حذف واسطه های غیر ضروری را از جمله اهداف فروشگاه های زنجیره ای رفاه دانست و گفت: با توجه به این که ارایه خدمات نوین و رضایتمندی مشتریان از ارکان اصلی فروشگاه رفاه است، لذا فروشگاه رفاه برنامه ای راهبردی جهت تهیه و استفاده از امکانات الکترونیکی را تدوین و به کار گرفت که یکی از این برنامه ها کارت الکترونیکی هوشمند رفاه کارت می باشد.

وی  اظهار داشت: رفاه کارت به عنوان جایگزین مطمئن پول نقد به صورت با نام و بی نام عرضه می شود و دارای مزایای متعددی از قبیل: امکان خرید به میزان نیاز، بهره مندی از تخفیفات ، محصولات سالم و تازه با قیمت مناسب ، ارزان و قابل شارژ با مبالغ و دفعات درخواستی می باشد.

مشتری مداری و ارائه تسهیلات به عموم مشتریان از سیاست های پایدار فروشگاه های رفاه

نگهداری از تعامل سازنده و منطقی با ادارات و نهادهای دولتی، عرضه کنندگان کالاهای متنوع و با کیفیت خبرداد وگفت: مشتری مداری و ارائه تسهیلات به عموم مشتریان از سیاست های پایدار فروشگاه های زنجیره ای رفاه است که کالاهای تخفیف دار این فروشگاه در طول ایام سال عرضه می شود.

پویایی، مشتری مداری و رضایت مندی مردم چشم انداز فروشگاه رفاه

نگهداری در پایان  به چشم انداز فروشگاه رفاه اشاره کرد وگفت: نسل جدید فروشگاه رفاه به سمت  پویایی، مشتری مداری و رضایت مندی مردم حرکت می کند که نوید بخش آینده ای روشن است.

20180621_102743

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی