تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آوریل 2018 - 11:55
کد خبر : 9130

دلیلی ندارد برای برگزاری یک مراسم از جیب بیت المال هزینه‌های غیر ضروری و آنچنانی انجام شود.

دلیلی ندارد برای برگزاری یک مراسم از جیب بیت المال هزینه‌های غیر ضروری و آنچنانی انجام شود.

آفتاب دنا : استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به برخی هزینه های اضافی درآئین های افتتاح پروژه‌های عمرانی ومراسم های مختلف گفت:درسال۹۷این هزینه ها جمع آوری شود. علی محمد احمدی گفت :انتظار می‌رود مدیران دستگاه های اجرایی از هزینه کردن غیر ضروری بیت المال در آئین های مختلف از جمله افتتاح پروژه‌های عمرانی خود داری کنند.

download (1)آفتاب دنا : استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به برخی هزینه های اضافی درآئین های افتتاح پروژه‌های عمرانی ومراسم های مختلف گفت:درسال۹۷این هزینه ها جمع آوری شود.

علی محمد احمدی گفت :انتظار می‌رود مدیران دستگاه های اجرایی از هزینه کردن غیر ضروری بیت المال در آئین های مختلف از جمله افتتاح پروژه‌های عمرانی خود داری کنند.

وی با اشاره به اینکه دین مبین اسلام در زمینه اسراف نکردن توصیه اکید دارد، ابراز کرد: دلیلی ندارد برای برگزاری یک مراسم از جیب بیت المال هزینه‌های غیر ضروری و انچنانی

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار حساسیت مدیران در زمینه هزینه‌های جاری شد و افزود: بیت المال حق تمام مردم بوده و باید نسبت به هزینه کرد آن در جای خودش و با کمترین ریخت و پاش دغدغه‌مند بود و در این راستا هیچ گونه کم کاری پذیرفتنی نیست.

احمدی با طرح این پرسش که چه دلیلی دارد در یک مراسم میلیون‌ها هزینه شود در حالی در‌‌ همان محل شاید جوانی به دلیل نداری امکان ازدواج ندارد، ادامه داد: هیچ توجیهی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در زمینه هزینه‌های پرطمطراق پذیرفته نیست و در صورت وجود این مسئله باید پاسخگو باشند.

وی با تاکید بر اینکه می‌شود یک مراسم را به صورت آبرومندانه و با کمترین هزینه اجرایی کرد، گفت: برخی فکر می‌کنند با ریخت و پاش تنها امکان خودی نشان دادن در یک برنامه وجود دارد در حالی این کار از نگان دین مبین اسلام و حتی مسئولان رده بالای کشور مردود بوده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی