تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 12 آوریل 2018 - 13:49
کد خبر : 9032

شهداچراغ راه انسان ها هستند وباید تلاش کنیم درراه وفرهنگ شهدا حرکت کنیم

شهداچراغ راه انسان ها هستند وباید تلاش کنیم درراه وفرهنگ شهدا حرکت کنیم

آفتاب دنا : امام جمعه دهدشت گفت :شهدا چراغ راه انسان‌ها هستند و باید تلاش کنیم در راه و فرهنگ شهدا حرکت کنیم .چرا که آنان جان خود را که بزرگترین سرمایه هر فردی است برای دفاع از کشور و مردم گذاشتند .

13951112130216789855954آفتاب دنا : امام جمعه دهدشت گفت :شهدا چراغ راه انسان‌ها هستند و باید تلاش کنیم در راه و فرهنگ شهدا حرکت کنیم .چرا که آنان جان خود را که بزرگترین سرمایه هر فردی است برای دفاع از کشور و مردم گذاشتند .

حجت الاسلام سید نصیر حسینی در مراسم نکوداشت پدران آسمانی که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده معظم شهدا در یاسوج برگزار شد، با طرح این سوال که آیا وظیفه خود را در قبال شهدا انجام داده‌ایم؟، افزود: در مدارس دخترانه چقدر از چادر استفاده می کنند؟ آیا بعد از شهدا از ارزش‌های دینی حفاظت و حراست کرده‌ایم؟ آیا از حجاب و عفاف و تمام ارزش‌هایی که شهدا برای آنان جان خود را فدا کردند دفاع کردیم؟. وضعیت حجاب و بسیاری موضوعات دیگر بیانگر این است که کاری انجام نداده‌ایم و متاسفانه از فرهنگ شهدا فاصله گرفته ایم. وی اظهارکرد: اگر امروز دغدغه قرار گرفتن در مسیر شهدا را نداشته باشیم در دام‌هایی که دشمنان گذاشته‌اند گرفتار خواهیم شد بنابراین مسئولان، روحانیت و مردم موظف به پاسداری از خون و راه شهیدان هستند و نباید اجازه دهیم پرچم و عَلَم شهدا بر زمین بیفتد .

امام جمعه شهر دهدشت خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری سال جدید را به نام حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری کرد که این نام‌گذاری به معنای تکیه بر ظرفیت و نیروی داخلی است . حسینی با اشاره به اینکه ایران اسلامی جنگ هشت ساله را چگونه اداره کرد، تصریح کرد: در زمان جنگ با تکیه بر توان داخلی هیمنه دشمنان را در هم شکستیم .

همچنین سید منصور موسوی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نکوداشت پدران آسمانی همه ساله در روز میلاد امام علی(ع) برگزار می‌شد، گفت: به دلیل تعطیلات این برنامه با وقفه‌ای دو هفته‌ای برگزار شد . وی با اشاره به اینکه امنیت، آرامش و آزادی کنونی را مرهون از خودگذشتگی شهدا هستیم، افزود: ۴۳۴ نفر از شهدای والا مقام استان کهگیلویه و بویراحمد در زمان اعزام به جبهه دارای همسر و فرزند بودند.موسوی اضافه کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۸۸۰ شهید والا مقام تقدیم انقلاب و اسلام کرده است. ، در این مراسم “پیام عزیزی” خواننده مطرح کشور به مناسبت مبعث پیامبر(ص) در سه بخش از این برنامه به اجرای موسیقی پرداخت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی