تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 آوریل 2018 - 22:02
کد خبر : 8955

مجموعه مدیریت و کارکنان صنعت آب و برق استان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و توسعه خدمات رسانی انجام می دهند

مجموعه مدیریت و کارکنان صنعت آب و برق استان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و توسعه خدمات رسانی  انجام می دهند

آفتاب دنا : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از تدوین برنامه برای توسعه و بهبود خدمات صنعت آب و برق در استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سید علی لدنی نژاد در دیدار اعضای شورای صنعت آب و برق استان با استاندار، افزود: برنامه ریزی های کوتاه مدت

2462666آفتاب دنا : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از تدوین برنامه برای توسعه و بهبود خدمات صنعت آب و برق در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سید علی لدنی نژاد در دیدار اعضای شورای صنعت آب و برق استان با استاندار، افزود: برنامه ریزی های کوتاه مدت و میان مدتی برای دستیابی به اهداف تدوین شده است و امید است با تحقق این برنامه ها به هدفگذاری های انجام شده جامع عمل بپوشانیم.

لدنی نژاد با بیان اینکه طی سال جاری مجموعه مدیریت و کارکنان صنعت آب و برق استان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و توسعه خدمات رسانی به جامعه هدف انجام می دهند، خاطرنشان کرد: تحقق این موضوع با همکاری و حمایت مسئولان امکان پذیر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به اقدامات و تلاش های صنعت آب و برق استان در سال گذشته، تصریح کرد: این بخش نیز در تقویت و توسعه زیرساخت ها، رفع موانع پیش روی خدمات رسانی و مقابله با چالش ها عملکرد قابل قبولی بر جای گذاشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی