تاریخ انتشار : شنبه 3 مارس 2018 - 18:49
کد خبر : 8854

آغاز ثبت نام از فرهنگیان متقاضی مدیریت مدارس در شهرستان بویراحمد

آغاز ثبت نام از فرهنگیان متقاضی مدیریت مدارس در شهرستان بویراحمد

علی حسن زاده با بیان اینکه معاونین مدارس هم به انتخاب مدیران تعیین می شوند گفت : ۱۰ اسفند ، زمان آغاز ثبت نام از فرهنگیان متقاضی ثبت نام مدیریت مدارس در سطح شهرستان بویراحمد است.

photo_۲۰۱۸-۰۲-۲۵_۱۳-۰۰-۲۷آفتاب دنا : در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ، مفاد بخشنامه شیوه جدید فرایند انتخاب مدیران مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت : با توجه به اینکه شیوه جدید انتخاب مدیران به صورت پایلوت در شهرستان بویراحمد برگزار می گردد لازم است ، نهایت دقت صورت گیرد تا این طرح به خوبی و با کمترین اشتباهات اجرا شود.

وی گفت: در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیاز به مدیرانی داریم که شایستگی‌های لازم را در همه ابعاد برای مدیریت مدرسه داشته باشند  که در این شیوه نامه به این مهم توجه خاصی شده است.

علی حسن زاده افزود : بر اساس این طرح ، مدیران مدارس به صورت الکترونیکی و با مراجعه همکاران متقاضی به سایت همگام ، اقدام به ثبت تقاضای خود می نمایند.

وی گفت : یکی از مهمترین شرایط این شیوه نامه جدید ، محدودیت برای کسانی است که بیش از ۲۶ سال سابقه خدمت دارند و این افراد نمی توانند به عنوان مدیر انتخاب شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با بیان اینکه  معاونین مدارس هم به انتخاب مدیران تعیین می شوند گفت : ۱۰ اسفند ، زمان آغاز ثبت نام از فرهنگیان متقاضی ثبت نام مدیریت مدارس در سطح شهرستان بویراحمد است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی