تاریخ انتشار : شنبه 17 فوریه 2018 - 0:22
کد خبر : 8759

کلنگ زنی طرح گازرسانی به روستای دلی رباط باشت با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد ریال

کلنگ زنی طرح گازرسانی به روستای دلی رباط باشت با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد ریال

آفتاب دنا : در آیینی با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ، رحمان خادم مدیرعامل شرکت گاز استان، و جمعی از مسئولان استانی وشهرستانی کلنگ گازرسانی به روستای دلی رباط از توابع شهرستان باشت به زمین زده شد.

496آفتاب دنا : در آیینی با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ، رحمان خادم مدیرعامل شرکت گاز استان، و جمعی از مسئولان استانی وشهرستانی کلنگ گازرسانی به روستای دلی رباط از توابع  شهرستان باشت به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در آیین کلنگ زنی گازرسانی به روستای دلی رباط از توابع باشت که با حضور نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: هم اکنون ۱۶ طرح گازرسانی در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست که با تکمیل آنها ۱۸۲ روستای این استان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

وی تصریح کرد: طرح گازرسانی به شهرهای قلعه رییسی و دیشموک و ۱۰۸ روستای اطراف، گازرسانی به روستاهای ممبی و سرآسیاب با ۳۸ روستا از مهمترین طرح های در حال اجرای این استان است.

خادم تعداد روستاهای بهره مند از نعمت گاز در کهگیلویه و بویراحمد را ۵۸۳ روستا برآورد کرد و افزود: از این تعداد ۲۳۰ روستا از چهار ساله گذشته تاکنون به شبکه گاز متصل شده اند.

خادم بیان کرد: هم اکنون بیش از ۱۷۰ هزار مشترک شرکت گاز در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که که بیش از ۵۲ هزار مشترک در مناطق روستایی سکونت دارند.

خادم تصریح کرد:تاکنون ۷۵ درصد روستاهای بالای ۲۰خانوار این استان گازرسانی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۴۰۰۰متر لوله پلی اتیلن اجرا می شود گفت: ۳میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح هزینه خواهد شد.

خادم بیان کرد: با بهره برداری از طرح گازرسانی به روستای دلی رباط ۲۵ خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت نیز در این آیین به اهمیت گازرسانی به روستاها و تقدیر از فعالیتهای شرکت گاز استان در این باره گفت: توسعه زیرساخت های رفاهی مناطق روستایی ضرورتی برای کاهش مهاجرت به شهرهاست.

غلامرضا تاجگردون با اشاره به اهمیت ماندگاری اهالی در مناطق روستایی افزود: حاشیه نشینی، افزایش شغل های کاذب مانند دست فروشی، کاهش تولید ملی و وابستگی به بیگانگان از پیامدهای مهاجرت روستاییان به شهرهاست.

496

 

DSC02403

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی