تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 ژانویه 2018 - 8:47
کد خبر : 8647

شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد عنوان شورای برتر شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد را کسب کرد.

شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد عنوان شورای برتر شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد را کسب کرد.

کارشناس مسئول مشارکت و امور شوراها آموزش و پرورش شهرستان بویراحمدگفت : در سال تحصیلی گذشته تعداد ۱۱۷ مصوبه درشورای آموزش وپرورش شهرستان به تصویب رسیده ، که از این تعداد ۸۵ مصوبه به مرحله اجرا رسیده است

1آفتاب دنا : به مناسبت هفته شوراها در همایشی با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور سرمایه گذاری ومنابع درآمدی به عنوان میهمان ویژه ، معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  ، مدیر کل آموزش و پرورش ، فرمانداران برخی شهرستان ها ، مدیران کل و دیگر مسولان استانی و شهرستانی از برترین شوراهای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد  تجلیل شد.

بازدید مستمر از مسائل آموزشی و پرورشی مدارس  و  استفاده از ظرفیت خیرین مهمتریناقدامات شورای آموزش وپرورش

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به عنوان رئیس آموزش و پرورش برتر استان در شوراهای استان در خصوص مهمترین اقدامات این شورا در سال گذشته گفت : بازدید مستمر از مسائل آموزشی و پرورشی مدارس شهرستان، استفاده از ظرفیت و پتانسیل خیرین کشوری و استانی، برنامه ریزی جهت دیدار با خانواده های معظم شهداء و ایثارگران  و برنامه ریزی در جهت اجرای برنامه های مختلف ، مناسبت ها و ایام الله ها از جمله اقدامات صورت گرفته این شورا در سال گذشته بوده است.

مرادی افزود : شورای آموزش و پرورش شهرستان بویر احمد توانسته است با عنایت به سند تحول بنیادین در جهت مرتفع نمودن موانع و مشکلات به عنوان یکی از دغدغه ها و نگرانی‌های جدی حوزه تعلیم و تربیت شهرستان گام‌های موثری بردارد .

وی گفت : جایگاه ویژه و اهمیت این شورا کاملاً آشکار و نیازمند توجه جدی برای نیل به اهداف متعالی این حوزه می باشد . این شورا با برگزاری جلسات مفید و موثر و پیگیری جدی مصوبات تا حصول نتیجه باعث گردید که در بین مناطق و شهرستان های استان رتبه اول را از آن خود نماید. لذا از کلیه اعضای این شورا که نهایت جدیت تلاش و خلاقیت را در امور محوله داشتند سپاسگزاری و تقدیر می گردد.

اجرای ۸۵ درصد مصوبات آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد

کارشناس مسئول مشارکت و امور شوراها و عضو شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در حاشیه این همایش گفت : شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بعد از شش سال توانسته رتبه برتر استانی را کسب نماید که این مهم حاصل تلاش برنامه ریزی مدبرانه آموزش وپرورش و  همدلی وهمراهی مسئولان شهرستان بویراحمد در شورای آموزش وپرورش بوده است.

سید امرالله آذریون خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی گذشته تعداد ۱۱۷ مصوبه  درشورای آموزش وپرورش  شهرستان به تصویب رسیده ، که از این تعداد ۸۵ مصوبه به مرحله اجرا رسیده است.

وی افزود :  مصوبات شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بیشتر در زمینه های اداری آموزشی ، پرورشی ، عمرانی ، پژوهشی ، رفاهی و خدمات  بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی