تاریخ انتشار : جمعه 26 ژانویه 2018 - 13:22
کد خبر : 8556

تصویب ۱۰۳ مصوبه درشورای آموزش وپرورش در سال تحصیلی جاری/ کسب رتبه برتر استانی توسط شورای آموزش وپرورش گچساران

تصویب ۱۰۳ مصوبه درشورای آموزش وپرورش در سال تحصیلی جاری/ کسب رتبه برتر استانی توسط شورای آموزش وپرورش گچساران

آفتاب دنا : پورالحسینی با بیان اینکه از ابتدای سال تحصیلی جاری تا کنون ۱۰۳ مصوبه در این شورا به تصویب رسیده است، ابراز کرد: در زمینه فرهنگی- ورزشی ۱۶ مصوبه، آموزشی ۱۹ ، اداری و مالی ۲۸ف عمرانی ۱۹ و رفاهی و فرهنگی ۲۱ مصوبه به تصویب رسیده است.

1516531811_img_3295آفتاب دنا : رئیس آموزش و پرورش گچساران گفت: شورای آموزش و پرورش گچساران این افتخار را دارد که در دو سال گذشته دو رتبه اول استانی و امسال نیز رتبه دوم در زمینه شورای آموزش و پرورش را کسب کند.

سید ظهیرالدین پورالحسینی گفت:: تشکیل شوراها در راستای تحقق خرد جمعی، مشارکت و نظارت مردم در امر تعلیم و تربیت رسمی  و عمومی و بهره‌گیری از کلیه‌ی منابع و امکانات در جهت تاسیس توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی همچون تسهیل در فعالیت‌های اجرایی  در استانها و شهرستان‌ها در چارچوب تعالیم اسلامی است.

وی با بیان اینکه حرکت آموزش و پرورش یک حرکت فرهنگی و اجتماعی را انجام می‌دهد، بیان کرد: اساسا همه دستگاه‌ها باید در کنار  این دستگاه حضور و تعامل داشته باشند  و از این رو آموزش و پرورش نیز ملزوم به رعایت قوانین است.

پورالحسینی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف قانون شورای آموزش و پرورش تحقق و نظارت مردم بر آموزش و پرورش است که این قانون شرایطی را برای اولیا و مردم فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه ریاست شورای آموزش وپرورش بر عهده فرمانداران شهرستان‌ها است، عنوان کرد: دبیری این شورا بر عهده رئیس آموزش و پرورش همان شهرستان و  دیگر دستگاه‌های ادارای است.

پورالحسینی افزود: بعد تصویب  قانون شورای آموزش و پرورش در سال ۱۳۷۲ اداره آموزش و پرورش موظف شد که هر ماه جلسه‌ای به عنوان شورای آموزش و پرورش را  برگزار کند.

رئیس آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه از ابتدای سال تحصیلی جاری تا کنون ۱۰۳ مصوبه در این شورا به تصویب رسیده است، ابراز کرد:  در زمینه فرهنگی- ورزشی ۱۶ مصوبه، آموزشی ۱۹ ،  اداری و مالی ۲۸ف عمرانی ۱۹ و رفاهی و فرهنگی ۲۱ مصوبه به تصویب رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی