تاریخ انتشار : یکشنبه 19 نوامبر 2017 - 11:05
کد خبر : 8293

ابراز رضایت نماینده کهگیلویه در مجلس از روند پروژه گازرسانی به دو بخش قلعه‌رییسی و دیشموک

ابراز رضایت نماینده کهگیلویه در مجلس از روند پروژه گازرسانی به دو بخش قلعه‌رییسی و دیشموک

عدل هاشمی پور در بازدید از طرح گازرسانی به بخش‌های قلعه رئیسی و دیشموک گفت: روند گازرسانی به این بخش‌ها با پیشرفت خوبی در حال اجرا است که پیش بینی می‌شود تا دهه فجر شهر قلعه رئیسی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شود.

آفتاب دنا : نماینده مردم  شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تا دهه فجر سال جاری شعله گاز به بخش چاروسای شهرستان کهگیلویه خواهد رسید.

82735156-71999666

عدل هاشمی‌پور به همراه رحمان خادم مدیر عامل گاز استان و جمعی از مسئولان شهرستان کهگیلویه در بازدید از پروژه گازرسانی به دو بخش قلعه‌رییسی و دیشموک ضمن ابراز رضایت از روند این پروژه اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا دهه فجر سال جاری بخش چاروسا از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهد شد.

عدل هاشمی پورافزود: از روند اجرای پروژه گازرسانی رضایت دارم و از جناب خادم و مجموعه گاز استان تشکر می نمایم.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  ضمن تشکر از پیگیریهای مدیر عامل محترم گاز استان خواستار زمان‌بندی درست مسئولان نسبت به این پروژه با توجه به  شروع بارندگی‌ها شد.

وی، جلوگیری از قطع درختان جنگلی، تأمین سوخت پایدار، رفع نارضایتی‌های مردم این مناطق، کاهش مصرف بی‌رویه سوخت فسیلی و تسریع در توسعه همه جانبه را از جمله فواید گازرسانی به بخش‌های قلعه رئیسی، دیشموک و روستاهای اقماری کهگیلویه عنوان کرد.

هاشمی‌پور خواستار همکاری مردم در اجرای پروژه‌های عمرانی خصوصاً گازرسانی به این دو بخش‌ شد.

در قالب گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک  ۱۶۰روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلیویه وبویراحمد در این بازدید ،پروژه بزرگ گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک را از برنامه های مهم دولت و از مطالبات اساسی مردم دانست.

رحمان خادم  طرح گازرسانی به ۲ شهر قلعه رئیسی و دیشموک و روستاهای تابعه را یکی از طرح‌های مهم گازرسانی استان دانست و گفت: عملیات اجرایی فاز سه با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردر یال پیشرفت خوبی دارد.

وی تصریح کرد: ۷۴ کیلومتر باید جاده سازی در این مسیر اجرایی شود که ۱۶ کیلومتر در فاز اول و دوم به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه عملیات لوله گذاری شهر دیشموک به اتمام رسیده است افزود: عملیات لوله گذاری شهر قلعه رئیسی تا یک هفته آینده آغاز خواهد شد.

خادم تصریح کرد: با اولویت بندی روستاهای در مسیر کار شبکه گذاری آنها نیز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شهر قلعه رئیسی ۷۳۲ خانوار و در دیشموک ۹۷۸ خانوار در انتظار گازرسانی هستندگفت: طول شبکه گازرسانی به قلعه رئیسی ۷۳ کیلومتر و دیشموک ۹۰ کیلومتر است که یا بهره برداری از این پروژه ۱۶۰روستا در حریم ۱۵ کیلومتری این ۲ شهر گازرسانی می شوند.

بخش‌های قلعه رئیسی و دیشموک در شهرستان کهگیلویه با یاسوج مرکز، کهگیلویه و بویراحمد حدود ۲۵۰ کیلومتر فاصله دارند و سخت گذر بودن راه ارتباطی این بخش‌ها اجرای طرح گازرسانی این منطقه را هزینه برکرده بود.

خادم از تلاش این شرکت گاز  استان برای اتمام این پروژه در آینده نزدیک خبرداد و گفت: در قالب گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک روستاهای مسیر نیز از این نعمت بهره مند خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی