تاریخ انتشار : شنبه 18 نوامبر 2017 - 17:54
کد خبر : 8267

توسعه فرهنگ وتفکر بسیجی ضامن بقاء و دوام انقلاب اسلامی است/اجرای ۴۰ عنوان برنامه در هفته بسیج

توسعه فرهنگ وتفکر بسیجی ضامن بقاء و دوام انقلاب اسلامی است/اجرای ۴۰ عنوان برنامه در هفته بسیج

بهمنیار توسعه فرهنگ وتفکر بسیجی را در حوزه های فرهنگی ،سیاسی عمرانی و اقتصاد مقاومتی را برای سازندگی و آبادانی ایران اسلامی بی بدیل و ضامن بقاء و دوام انقلاب اسلامی توصیف کرد وگفت: امروز بسیجیان پرشورتر از هر زمان دیگری در عرصه عمران ،آبادانی و محرومیت زدایی حضور دارند.

photo_۲۰۱۷-۱۱-۱۸_۱۷-۴۶-۲۹آفتاب دنا : فرمانده سپاه  ناحیه عشایری کهگیلویه و بویراحمد در نشست  خبری با خبرنگاران با گرامیداشت سی‌ و هشتمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین  به تبیین نقش بسیج در انقلاب اسلامی اشاره کرد وگفت:: نقش آفرینی بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره وجود داشته و در آینده هم در عرصه های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی نقش آفرینی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،سرهنگ جاماسب بهمنیارگفت: بسیج به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای مردمی درکشور از ظرفیتهای فراوانی برای حضور در عرصه‌های مختلف برخوردار است که این قابلیت سبب شده تا بسیج به ‌عنوان یک نیروی بازدارنده قوی با محوریت آمادگی دفاعی به یک سازمان چند منظوره فعال در تمامی عرصه‌هایی که کشور بدان نیاز دارد مبدل شود.

بسیج الهام گرفته از تفکر والای معمار کبیر انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه  ناحیه عشایری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیج الهام گرفته از تفکر والای معمار کبیر انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: بسیج درطول هشت سال دفاع مقدس، آنچنان درخشید که دشمنان اعتراف کردند: قدرتی در بسیج نهفته است که می تواند با یکایک ارتش های کلاسیک جهانی مقابله کند.

وی توسعه فرهنگ وتفکر بسیجی را در حوزه های فرهنگی ،سیاسی عمرانی و اقتصاد مقاومتی  را برای  سازندگی و آبادانی ایران اسلامی بی بدیل و ضامن بقاء و دوام انقلاب اسلامی توصیف کرد وگفت: امروز بسیجیان پرشورتر از هر زمان دیگری در عرصه عمران ،آبادانی و محرومیت زدایی حضور دارند.

حضور گسترده سپاه ناحیه عشایر در اقصی نقاط استان

فرمانده سپاه  ناحیه عشایری کهگیلویه و بویراحمد به حضور گسترده سپاه ناحیه عشایر در اقصی نقاط استان اشاره کرد وگفت: امروز سپاه عشایر استان در حوزه های الغدیر دهدشت، امام سجاد (ع) دشمن زیاری ، نصر گچساران، امام علی (ع) دشت روم ، امام رضا(ع) سپیدار ، امام هادی (ع) سرچنار ، امام حسین (ع) مارگون ، شهید بهشتی زیلایی، حضرت معصومه (س) و حوزه دانش آموزی شهید فهمیده به بسیجیان عشایری استان خدمات ارائه می دهند.

اجرای ۴۰ عنوان برنامه در هفته بسیج

فرمانده سپاه  ناحیه عشایری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذر گفت: در این هفته ۴۰ برنامه با ۷۵ ویژه برنامه در نقاط مختلف استان  برگزار می‌شود.

سرهنگ جاماسب بهمنیار خاطرنشان کرد: همایش ” شکوه پایداری” با حضور بسیجیان استان در ۵ آذرماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری چندین همایش در هفته بسیج، خاطر نشان کرد: همایش هم اندیشی با سران ایلات، طوایف و ریش سفیدان با هدف افزایش اتحاد و همدلی و شناسایی آسیب ها و مشکلات و همچنین برگزاری همایش مشترک ائمه جماعات ،عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، تقدیر و تجلیل از بسیجیان نمونه و  نشست های بصیرتی از جمله برنامه های سپاه عشایر استان در هفته بسیج است.

بهمنیار از برگزاری اردوهای جهادی در مناطق “دشتروم” و “مارگون” شهرستان بویراحمد و افتتاح چندین پایگاه مقاومت در هفته بسیج،  خبر داد وخاطرنشان کرد: برگزاری نشست های روشنگری، شورای امر به معروف خواهران، مسابقات قرانی و فرهنگی، اجرای طرح جوانه های صالحین برای خواهران و مسابقات مقاله نویسی نیز از هدفگذاری های هفته بسیج است.

بهمنیار از برگزاری یادواره شهدا در بخش های حوزه، پایگاه و آبروی محله خبر داد و خاطرنشان کرد: فعال کردن گشت محله محور و برقراری تور ایست بازرسی برای هفته بسیج پیش بینی شده است.

افتتاح ۲ طرح اقتصاد مقاومتی عشایری استان در هفته بسیج

photo_۲۰۱۷-۱۱-۱۸_۱۷-۴۶-۲۸

فرمانده سپاه عشایر استان تصریح کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، علاوه بر سرکشی از طرح های اقتصاد مقاومتی، دو طرح در این حوزه افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سپاه عشایر دانش‌آموزان عشایری را به سمت تحصیل در مدارس شبانه روزی تشویق و حمایت می‌کند اظهار داشت: بسته‌های حمایتی لوازم التحریر در بین دانش‌آموزان عشایری توزیع شد.

بهمنیار ابراز داشت: امید است بتوانیم در این هفته، تبیین مناسبی از خدمات و ظرفیت های بسیج داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی