تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 اکتبر 2017 - 0:00
کد خبر : 8112

برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در هنرستان کشاورزی یاسوج

برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در هنرستان کشاورزی یاسوج

تابان گفت: هدف از تشکیل شوراهای دانش آموزی، ایجاد زمینه مساعد برای تربیت اجتماعی، تکریم شخصیت دانش آموزان و ایجاد ارتباط صحیح و مستقیم بین دانش آموزان و اولیای مدرسه است.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۵_۲۳-۵۵-۲۱آفتاب دنا : همزمان با سراسر کشور انتخابات شورای دانش آموزی در هنرستان کشاورزی یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، در این انتخابات که صبح امروز با حضور دانش آموزان  هنرستان  کشاورزی یاسوج برگزار شد مدیر هنرستان کشاورزی یاسوج  پس از قرائت پیام وزیر آموزش وپرورش به مناسبت انتخابات شورای دانش آموزی در سخنانی به بیان اهمیت شورای دانش آموزی پرداخت.

کشوارد تابان با بیان اینکه برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی به موجب تحقق اصل دانش آموز محوری و مشارکت مؤثر دانش آموزان در تصمیم گیری و بهره‌مندی از توانمندی و تقویت مسئولیت پذیری آنها است، اظهار داشت: مدیران و معلمان باید شرایطی را فراهم کنند تا دانش آموزان نقش بیشتری در اداره مدرسه ایفا کنند.

وی افزود: هدف از تشکیل شوراهای دانش آموزی، ایجاد زمینه مساعد برای تربیت اجتماعی، تکریم شخصیت دانش آموزان و ایجاد ارتباط صحیح و مستقیم بین دانش آموزان و اولیای مدرسه است.

تابان خاطرنشان کرد: دانش آموزان در شوراها نقش مشاور را برای مسئولان مدرسه دارند و آنان را در فعالیت های مدرسه کمک می کنند

مدیر هنرستان کشاورزی یاسوج  با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی نماد و تمرین دموکراسی و مشارکت دانش آموزان در مسئولیت‌های آینده کشور است، افزود: دانش آموزان خود محور بودن را در کنار معلمان و اولیا تمرین می‌کنند تا بتوانند در آینده مسئولیت‌های بزرگتری را بپذیرند.

پس از برگزاری انتخابات و شمارش آراء ۵ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۲ نفر به عنوان اعضای علی البدل شورای دانش آموزی هنرستان کشاورزی یاسوج  انتخاب شدند.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۵_۲۳-۵۵-۲۱

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۵_۲۳-۵۵-۲۳

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۵_۲۳-۵۵-۲۴

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۵_۲۳-۵۵-۲۲

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی