تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اکتبر 2017 - 22:53
کد خبر : 8108

آغاز اجرای دوره های آموزشی ویژه کتب جدید التالیف پایه یازدهم هنرستانها در سطح کهگیلویه و بویراحمد

آغاز اجرای دوره های آموزشی ویژه کتب جدید التالیف پایه یازدهم هنرستانها در سطح کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اداره برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کتب جدیدالتالیف هنرستان‌ها در پایه یازدهم برای هنرآموزان رشته‌های مختلف فنی در سطح استان به صورت قطبی تا پایان آبانماه برگزار خواهد شد.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۵_۱۳-۵۲-۳۱آفتاب دنا : رئیس اداره برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره های آموزشی ویژه کتب جدید التالیف پایه یازدهم هنرستانها در سطح استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،اصغر بهزادی در آیین افتتاحیه دوره آموزشی ویژه هنرآموزان رشته‌های عمران و معماری در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در راستای طرح تحول بنیادین آموزش وپرورش ،آموزش دوره‌های ضمن خدمت با هدف گسترش توانایی‌های علمی، توسعه دانش و به‌روز کردن اطلاعات تخصصی برای معلمان در استان از امروز آغاز می شود.

رئیس اداره برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  افزود: کتب جدیدالتالیف هنرستان‌ها در پایه یازدهم برای هنرآموزان رشته‌های مختلف فنی در سطح استان به صورت قطبی تا پایان آبانماه  برگزار خواهد شد.

بهزادی آموزش را کارآمدترین ابزار و قوی‌ترین فرایند موجود برای انتقال دانش و مهارت به نیروی انسانی و تقویت آنان برای انجام وظایف دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر و تحولات روزمره و پیشرفت علوم و فنون فناوری، به منظور جلوگیری از اتلاف منابع، آموزش معلمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اجرای آن نیاز به برنامه‌ریزی و مطالعه دقیق بر اساس نیازهای آموزشی آنان دارد

رئیس اداره برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزاری این دوره‌ها را در راستای کیفیت‌بخشی آموزشی عنوان کرد و گفت: اساس کار در مقوله آموزش معلم است که تلاش ما بر این است با برگزاری دوره‌های آموزشی بر اساس طرح تحول بنیادین اطلاعات تخصصی هنرآموزان را ارتقاء دهیم تا شاهد معلمانی با انگیزه، پرورش دانش‌آموزانی خلاق و مدارسی پویاتر بیش از گذشته باشیم.

گفتنی است: دوره آموزشی هنرآموزان رشته‌های عمران و معماری ودیگر رشته های شاخه فنی وحرفه ای به مدت سه روز  وبه صورت قطبی در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران با حضور ۱۲۰ هنرآموز اجرا می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی