تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اکتبر 2017 - 19:04
کد خبر : 8090

کادر آموزشی دبستان فرهنگیان از همه ظرفیتها برای آموزش دانش آموزان استفاده می کند/تحقق اهداف آموزش وپرورش بدون همکاری اولیاء ممکن نیست.

کادر آموزشی دبستان فرهنگیان از همه ظرفیتها برای آموزش دانش آموزان استفاده می کند/تحقق اهداف آموزش وپرورش بدون همکاری اولیاء ممکن نیست.

اولین مجموع عمومی انجمن اولیاء ومربیان دبستان دخترانه فرهنگیان با حضور اولیاء دانش آموزان در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۵_۱۹-۰۸-۵۸آفتاب دنا : اولین مجموع عمومی انجمن اولیاء ومربیان دبستان دخترانه فرهنگیان با حضور اولیاء دانش آموزان در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،در این مراسم باشکوه مدیر دبستان دخترانه فرهنگیان یاسوج ضمن خیر مقدم وخوش آمد گویی به اولیاء دانش آموزان به بیان اهداف تشکیل انجمن اولیاء ومربیان پرداخت.

ناهید امیریان آشنا کردن والدین دانش آموزان با قوانین و مقررات آموزش و پرورش بویژه آیین نامه انجمن اولیا و مربیان، یافتن بهترین راهکارها برای تقویت رابطه خانه و مدرسه، ایجاد حساسیت در اولیا و مربیان نسبت به اهمیت تربیت و معرفت دینی دانش آموزان، ترویج و تقویت فرهنگ مشارکت جویی در اولیای دانش آموزان و تبیین جایگاه انجمن اولیا و مربیان در نظام تعلیم و تربیت و ایجاد سبک زندگی اسلامی ایرانی را از مهم ترین اهداف  تشکیل انجمن اولیا و مربیان ذکر کرد.

مدیر دبستان دخترانه فرهنگیان یاسوج در بیان اهمیت انجمن اولیاء ومربیان خاطرنشان کرد: انجمن اولیا و مربیان تجلّی پیوندی است که برای مشارکت در امر تربیت فرزندان، بین اولیا و مربیان انجام می گیرد.

امیریان با بیان اینکه کادر آموزشی این دبستان از همه ظرفیتها برای آموزش بهتر دانش آموزان  استفاده می کند گفت: تحقق اهداف متعالی آموزش وپرورش بدون همکاری اولیاء ممکن نیست.

وی از اولیاء دانش آموزان خواست بیش از سال گذشته در هر زمینه ای که توانایی دارند این آموزشگاه را برای پیشبرد اهداف تعلیم وتربیت یاری نماید.

امیریان برگزاری کلاسهای فوق برنامه جهت تقویت بنیه علمی دانش آموزان، کسب رتبه برتر در برنامه تعالی مدیریت مدرسه و طرح جابربن حیان از جمله موفیتها و برنامه های این آموزشگاه بوده است.

ولی محمد خوش سرور به نمایندگی از اعضای انجمن سال تحصیلی گذشته گزارشی از عملکرد وفعالیتهای این انجمن به مجمع عمومی ارائه کردو خواستار تعامل وهمکاری بیش از پیش اولیاء با آموزشگاه جهت تحقق بخشیدن به فعالیتهای آموزشی وپرورشی شد.

وی تشکیل انجمن اولیاء ومربیان  و تقدیر از دانش آموزان و آموزگاران موفق در طول سال را از راهکارهای تشویق وترغیب بیشتر دانش آموزان به یادگیری بهتر و تعامل بهتر اولیاء دانش آموزان با آموزشگاه بیان کرد.

در این مراسم باشکوه  دکتر زاده باقری از روانشناسان  بنام هم استانی نکات کلیدی در رابطه با اهمیت پیوند اولیاء ومربیان و لزوم توجه به مهارتهای زندگی را  برای حاضران تشریح کرد و

در پایان این مراسم  انتخابات انجمن اولیاء مربیان سال تحصیلی جدید آموزشگاه دخترانه فرهنگیان برگزار و اعضای انجمن مشخص شدند.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۵_۱۹-۰۸-۵۷

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۵_۱۹-۰۸-۵۲

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۵_۱۹-۰۸-۵۳

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۵_۱۹-۰۸-۵۱

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۵_۱۹-۰۸-۵۵

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۵_۱۹-۰۸-۵۸

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۵_۱۹-۰۸-۵۴ (2)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی