تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اکتبر 2017 - 21:00
کد خبر : 8041

تغییر در حوزه مدیریتی پس از اتمام ارزیابی نهایی از وضعیت استان

تغییر در حوزه مدیریتی پس از اتمام ارزیابی نهایی از وضعیت استان

علی محمد احمدی گفت:: تغییر در حوزه مدیریتی بخش‌های مختلف استان ضرورت اجتناب ناپذیر است ولی تا اتمام ارزیابی و واکاوی نهایی چینش فعلی مدیران تغییر نمی‌یابد و حضور به موقع مدیران، تعهد و تخصص کاری آنها بسیار حائز اهمیت است.

ahmadiآفتاب دنا : استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تغییر در حوزه مدیریتی پس از اتمام ارزیابی نهایی از وضعیت استان خبرداد.

علی محمد احمدی در نشست هم‌اندیشی با اعضای حزب اعتدال و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به موضوع تغییر مدیران، اظهار داشت: ۵۰ درصد از ترکیب دولت دوازدهم شامل اعضای کابینه دولت یازدهم است و تنها ۲۰ درصد از استانداران تغییر کردند.

وی گفت:: تغییر در حوزه مدیریتی بخش‌های مختلف استان ضرورت اجتناب ناپذیر است ولی تا اتمام ارزیابی و واکاوی نهایی چینش فعلی مدیران  تغییر نمی‌یابد و حضور به موقع مدیران، تعهد و تخصص کاری آنها بسیار حائز اهمیت است.

احمدی با تاکید بر اینکه نیروهای بومی استان در اولویت انتصاب‌ها قرار دارند، گفت: البته همانگونه که بعضی از فرزندان این استان در نقاط دیگری از کشور دارای پست و مقام باشند امکان حضور برخی از نیروهای غیربومی برای انتصاب در استان نیز وجود دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سعی می‌کنیم مدیر هر دستگاهی از نیروهای همان دستگاه دولتی باشد و تحمیل نیروهای خارج از بدنه، به دستگاه‌ها کار درستی نیست و ظلم به دستگاه است.

وی با تاکید بر اینکه باید نیروهای علمی و تخصصی در حوزه های مختلف مشغول به کار باشند، بیان کرد: شنیده‌ها حاکی از این است که در یکی از دستگاه‌های اجرایی حدود ۵۰ نیروی غیرمتخصص جذب شده ‌که تنها مربوط به یک طایفه و تیره خاص است و به عنوان مثال رشته الهیات در مسند کارشناس عمرانی به فعالیت می‌پردازد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مدیریت درست منابع انسانی امر بسیار مهمی است و تغییر زودهنگام و بدون برنامه مدیران کار عاقلانه ای نیست و موظف به کالبد شکافی دقیق جو استان هستم.

احمدی با بیان اینکه فرزند زاگرس هستم و با فضای استان بیگانه نیستم، افزود: اکنون بر فضای عمومی استان تسلط دارم و بعد از اتمام کالبدشکافی و بررسی‌ها دقیق نسبت به ریل‌گذاری برای پیمودن مسیر توسعه استان اقدام می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه متناسب با ظرفیت‌های بومی مناطق مختلف استان برنامه خاصی داریم، گفت: نگاه به این حوزه باید به شکل سیستمی باشد.

احمدی با تاکید بر اینکه گردش نخبگان یک امر منطقی و اجتناب ناپذیر است، اظهار داشت: شرط حضور فرد در مسند مدیریتی دارا بودن تخصص و تعهد کاری و سابقه اجرای است و صرف حضور در ستادهای انتخاباتی، آشنایی و سفارش نمایندگان فردی به کارگرفته نمی‌شود و این مسئله یک خیانت است و هرگز خیانت نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه پذیرش سیاست‌های دولت از سوی مدیران یکی از شروط پذیرش مسئولیت است، گفت: اگر مدیری دارای شاخص‌های مدیریتی و توانمند باشد تغییر نمی‌یابد.

احمدی بیان کرد: براساس اسناد و مدارک رسیده شرایط استان حاکی از آن است که هر مدیری که در یک دستگاه مسئولیت پذیرفته است بلافاصله افراد طایفه و قبیله خود و همچنین با رایزنی‌های سیاسی نسبت به جذب افراد اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه به عنوان استاندار به تنهایی قادر به تغییر این رویه نیستم، تاکید کرد: در این مسیر نیازمند همراهی و مشارکت مردم هستم.

احمدی گفت: “برخی شعار زنده باد مخالف من را می‌دهند”، اما حاضر نیستند که در کنار مخالف خودشان بنشینند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اگر هدف  توسعه استان است نباید از ظرفیت شعارها فقط برای بهره‌برداری خودمان استفاده کنیم.

وی با اشاره به نصب تابلوهای استانداران سابق استان در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اگر این افراد خوب کار کرده بودند، وضع این استان اکنون به این شکل نبود.

احمدی با تاکید بر اینکه باید فضا را برای همه گرایش‌های سیاسی باز گذاشت، خاطرنشان کرد: قدم هر کسی که برای پیشرفت و توسعه این استان گام بر می‌دارد را بر چشمانم می‌گذارم.

در این نشست هر کدام از اعضای حزب اعتدال و توسعه نظرات و دیدگاه‌های خود را پیرامون مسائل مختلف استان مطرح کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی