تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 آوریل 2014 - 16:13
کد خبر : 795

آغاز هفته فرهنگی و جشنواره حرکت در دانشگاه یاسوج

آغاز هفته فرهنگی و جشنواره حرکت در دانشگاه یاسوج

نسیم دنا :جشنواره دانشجویی حرکت و هفته فرهنگی دانشگاه با حضور جمعی از مسئولین استانی و دانشگاهی در دانشگاه یاسوج آغاز شد.با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه یاسوج، فرماندار بویراحمد و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان برگزار شد. معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج در این

نسیم دنا :جشنواره دانشجویی حرکت و هفته فرهنگی دانشگاه با حضور جمعی از مسئولین استانی و دانشگاهی در دانشگاه یاسوج آغاز شد.با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه یاسوج، فرماندار بویراحمد و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج در این آیین گفت: این جشنواره با حضور انجمن های علمی و کانونهای فرهنگی و هنری دانشگاه یاسوج برگزار شده است.یوسف نیکروز افزود: در این نمایشگاه ابتکارات و نوآوری های دانشجویان و همچنین آثار فرهنگی و هنری آنان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی بیان کرد: این آثار در ۴۰ غرفه شامل بخش های علمی، دینی، هنری، فرهنگی و هنری به نمایش گذاشته شده است.

نیکروز اظهار داشت: جشنواره حرکت بستری مناسب برای معرفی خلاقیتهای علمی و هنری دانشجویان این دانشگاه است.

وی با تقدیر از رئیس دانشگاه یاسوج به دلیل حمایت از برگزاری این جشنواره و نمایشگاه آثار دانشجویان گفت: این جشنواره و نمایشگاه به مدت یک هفته دایر خواهد بود.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نیز در این مراسم گفت: این نمایشگاه و جشنواره نمونه ای از توانمندیهای ذهنی و علمی و اندوخته های علمی دانشجویان دانشگاه یاسوج است.

غلام محمد زارعی با بیان اینکه دانشگاه یاسوج در طراز دانشگاههای علمی و بسیار خوب کشور قرار دارد، افزود: این طراز علمی به واسطه وجود این خلاقیتهای ذهنی و دانشجویان نخبه ای است که در این دانشگاه در قالب کانونها و انجمن ها تشکل پیدا کرده و توانسته اند بخشی از توانمندیهای خود را به عرصه عمومی ارائه دهند.

زارعی با بیان اینکه دانشگاه یاسوج قابلیت تبدیل به کانونی برای پرورش نخبگان علمی کشور را دارد، اظهار داشت: استعداهای زیادی در این استان وجود دارد و مسئولین استان و کشور هم نگاه مثبتی به گسترش دانشگاه و ترویج علم در استان دارند.

وی افزود: این نگاه در کنار حمایتهای مسئولین می تواند دانشگاه یاسوج را به یک پایلوت علمی قوی در جنوب کشور تبدیل کند.

زارعی همچنین تاکید کرد: دانشجویان تا آنجا که می توانند خود را برای آینده کشور آماده کنند زیرا ایران اسلامی در پرتو مجاهدت علمی و خودسازی دانشجویان می تواند خود را به عنوان یک کشور برتر در زمینه علمی در دنیا مطرح کند.

وی ضمن تقدیر از مدیریت دانشگاه یاسوج و فضای پرنشاط ایجاد شده در این دانشگاه ابراز امیدواری کرد: بسترها و امکانات بیش ازپیش برای رشد و شکوفایی استعدادهای دانشجویان در ایعاد مختلف فراهم شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی