تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اکتبر 2017 - 22:41
کد خبر : 7948

برگزاری دوره های آموزشی در زمینه شناسایی و ثبت رویدادهای مالی بر اساس استانداردهای حسابداری و حسابداری تعهدی

برگزاری دوره های آموزشی در زمینه شناسایی و ثبت رویدادهای مالی بر اساس استانداردهای حسابداری و حسابداری تعهدی

غضنفر آرام گفت: این دوره ها به شکل ویدئو کنفرانس و بصورت آنلاین برای ذیحسابان، معاونین ذیحساب و کارشناسان مالی کلیه دستگاههای اجرایی ارائه میشود و تا کنون سه دوره از دوره های آموزشی در نظر گرفته شده، در اداره کل امور اقتصادی و دارایی برگزار گردیده است.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۱۱_۲۱-۳۰-۲۶آفتاب دنا : معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان کهگیلویه و بویراحمد گفت؛ اداره کل هماهنگی و تلفیق حسابها و روشهای حسابداری وزارت اقتصاد با همکاری مرکز نوسازی و تحول اداری جهت اجرای مطلوبتر نظام حسابداری بخش عمومی در استانها از ابتدای مهرماه سالجاری اقدام به برگزاری دوره های آموزشی در زمینه شناسایی و ثبت رویدادهای مالی بر اساس استانداردهای حسابداری و حسابداری تعهدی نموده است.
غضنفر آرام افزود؛ این دوره ها به شکل ویدئو کنفرانس و بصورت آنلاین برای ذیحسابان، معاونین ذیحساب و کارشناسان مالی کلیه دستگاههای اجرایی ارائه میشود و تا کنون سه دوره از دوره های آموزشی در نظر گرفته شده، در اداره کل امور اقتصادی و دارایی برگزار گردیده است.

وی بیان داشت؛ این دوره ها از لحاظ محتوایی در سطح بسیار بالایی بوده و توسط اساتید برتر حسابداری و مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی ارائه میشود.

رئیس خزانه معین استان کاهش هزینه های جاری، صرفه جویی در وقت و انرژی و استفاده از دانش حسابداری اساتید برتر کشور را از مزایای این دوره های آموزشی عنوان کرد و اظهار داشت؛ آخرین دوره با عنوان نحوه حسابداری اسناد خزانه اسلامی و اوراق تسویه با حضور ۶۰ نفر از کارشناسان مالی دستگاههای اجرایی در سطح مطلوبی برگزار گردید و دوره آموزشی بعدی در روز یکشنبه ۲۳ مهرماه با عنوان خزانه داری الکترونیک برای کارکنان خزانه معین استان برگزار می گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی