تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اکتبر 2017 - 11:16
کد خبر : 7943

پروژه گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک از برنامه های مهم دولت و مطالبات اساسی مردم

پروژه گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک از برنامه های مهم دولت و مطالبات اساسی مردم

رحمان خادم در تشریح عملیات اجرایی این پروژه مهم و تاثیرگذارگفت: این پروژه در سه فاز اجرا شده که فازهای اول شامل ۹ کیلومتر و دوم شامل ۷ کیلومتر آن به اتمام رسیده است.

KHADEMآفتاب دنا : مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلیویه وبویراحمد  پروژه بزرگ گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک را از برنامه های مهم دولت و از مطالبات اساسی مردم دانست.

مهندس رحمان خادم در تشریح عملیات اجرایی این پروژه مهم و تاثیرگذارگفت: این پروژه در سه فاز اجرا شده که فازهای اول شامل ۹ کیلومتر  و دوم شامل ۷ کیلومتر آن به اتمام رسیده است.

وی افزود : فاز سوم  این پروژه نیز به طول ۵۸ کیلومتر به صورت فلزی و ۳۰۰ کیلومتر پلی اتیلن  اجرا خواهد شد که جمعا ۳۵۸ کیلومتر شبکه برای اجرا دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: در قالب گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک تعداد ۱۸۲ روستا از این نعمت بهره مند خواهند شد.

خادم به اعتبارات تخصیص داده شده به این پروژه اشاره کرد و بیان داشت: اعتبار فاز یک و دو مبلغ ۱۱ میلییارد تومان و فاز سوم ۴۴ میلیارد است که جمعا ۵۵ میلیارد اعتبار کل این پروژه خواهد بود .

وی از تلاش شرکت گاز استان برای اتمام این پروژه در آینده نزدیک خبرداد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گازرسانی به روستاها را اولویت دولت دانست و گفت: ۵۸۳ روستا ی استان از نعمت گاز بهره مند هستند که حدود ۲۳۰ روستای آن در دولت تدبیر و امید گازرسانی شده اند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی