تاریخ انتشار : شنبه 30 سپتامبر 2017 - 23:14
کد خبر : 7848

امنیت خط قرمز نیروی انتظامی است و پلیس بدون هیچ مماشاتی با مخلان نظم و امنیت برخورد می کند

امنیت خط قرمز نیروی انتظامی  است و پلیس بدون هیچ مماشاتی با مخلان نظم و امنیت برخورد می کند

سردار انصاری با تاکید بر اینکه امنیت نیاز اولیه آحاد جامعه است، عنوان کرد: در این زمینه پلیس کهگیلویه وبویراحمد تاکنون موفق عمل کرده و در این زمینه به نتایجی مطلوبی رسیده‌ایم

40990آفتاب دنا : فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امنیت خط قرمز نیروی انتظامی  است و پلیس بدون هیچ مماشاتی با مخلان نظم و امنیت برخورد می کند

سردار مهدی انصاری با بیان اینکه برخورد با مخلان نظم و امنیت در این استان به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس، تشدید می‌شود اظهار داشت: امنیت خط قرمز نیروی انتظامی و یکی از مهمترین سر فصل‌های مهم در زندگی همه افراد جامعه بوده و بدون هیچ مماشاتی پلیس به این مهم توجه دارد.

وی با تاکید بر اینکه امنیت نیاز اولیه آحاد جامعه است، عنوان کرد: در این زمینه پلیس کهگیلویه وبویراحمد تاکنون موفق عمل کرده و در این زمینه به نتایجی مطلوبی رسیده‌ایم.

انصاری به اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع جرم جزو مهمترین برنامه‌های نیروی انتظامی است، افزود: تحقق این مهم جز با تعامل و همکاری مردم امکان‌پذیر نیست و در این زمینه نیازمند مشارکت مردم هستیم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح محله محور پلیس با هدف پیشگیری اجتماعی خبر داد و افزود: تمام آحاد مردم در زمینه پیشگیری اجتماعی باید دغدغه‌مند بوده زیرا بدون تعامل و همکاری مردم این مسئله معنا و مفهومی ندارد

انصاری از توقیف محموله ۵۰۰ میلیونی کالای قاچاق در یاسوج خبر داد و گفت: ماموران پلیس حین کنترل خودروهای عبوری در جاده کمربندی “یاسوج – اصفهان” به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد ۴۳۰ جفت انواع کفش دخترانه خارجی و مقدار ۱۰۰ کیلوگرم بادام خارجی فاقد هر گونه مجوز گمرکی کشف و متخلف مربوطه را دستگیر کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی