تاریخ انتشار : یکشنبه 17 سپتامبر 2017 - 0:48
کد خبر : 7730

پیام تشکر و قدردانی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی از زحمات و تلاشهای استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد

پیام تشکر و قدردانی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی از زحمات و تلاشهای استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد

ابراهیم کشاورز مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در پیامی به سید موسی خادمی استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان استاندار لرستان از تلاشها و زحمات ایشان در زمان تصدی مسئولیت استانداری کهگیلویه و بویراحمد تشکر و قدردانی کرد.

کشاورز-ابراهیم-داراییآفتاب دنا :ابراهیم کشاورز مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در پیامی به سید موسی خادمی استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان استاندار لرستان از تلاشها و زحمات ایشان در زمان تصدی مسئولیت استانداری کهگیلویه و بویراحمد تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام  که یک نسخه از آن در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفته است بدین شرح است؛

بسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای دکتر سید موسی خادمی

سلام علیکم

انتصاب شایسته و مدبرانه جنابعالی از سوی هیئت دولت به سمت استاندار لرستان را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

اینک که به فضل و مدد الهی دوران ماموریت و خدمت صادقانه و خالصانه جنابعالی در سرزمین چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد به پایان رسید و تدوام خدمت رسانی شما در مسندی دیگر مقرر گردیده است، شایسته است تا از اهتمام مجدانه و مساعی ارزشمندتان در سمت استاندار کهگیلویه و بویراحمد که با شتاب بخشی به روند توسعه و هم افزایی توان ها برای اعتلای هر چه بیشتر این استان در عرصه عمران و آبادانی کشور همراه بود، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

بدون شک دستاوردهای خوب و اثربخش دولت یازدهم در بخشهای مختلف استان، نتیجه تعامل سازنده ی جنابعالی با مردم شریف استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاههای اجرایی، سازمانها، نهادها، سیاسیون، احزاب، گروهها، اصناف و اقشار مختلف بوده است که توانست برگ زرین دیگری به افتخارات جنابعالی در عرصه خدمت رسانی به کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد بیافزاید.

شور شیرین خاطرات تلاشهای خستگی ناپذیر شما در جای جای این استان که اثرات قدمهای پشتکار و همت شما بر آن موج میزند، به یادگار خواهد ماند و این باقیات صالحات چون چراغی فراروی زندگی، آینده و فردای شما خواهد بود.

رجاء واثق دارم با استعانت از خداوند سبحان و در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و سیاستهای دولت تدبیر و امید، مسیرهای پیشرفت و تعالی همه جانبه مادی و معنوی را خواهید پیمود.انشاء اله

حق نگهدارتان
🔹ابراهیم کشاورز
نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی