تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 سپتامبر 2017 - 21:08
کد خبر : 7712

افتتاح و کلنگ زنی ۲۳۰ پروژه برق رسانی کهگیلویه وبویراحمد در دولت تدبیر وامید

افتتاح و کلنگ زنی ۲۳۰ پروژه برق رسانی کهگیلویه وبویراحمد در دولت تدبیر وامید

داوود راهزادی به نهادینه شدن فرهنگ مصرف بهینه حامل های انرژی به ویژه برق در استان را ضروی عنوان کرد وگفت: استفاده از انرژی‌های پاک در دستورکار شرکت توزیع نیروی برق استان قرار دارد و تاکنون حدود ۴۷ نیروگاه خورشیدی در روستاهای استان نصب کرده‌ایم.

1905958آفتاب دنا : مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با خبرنگاران گزارشی از فعالیتهای دولت تدبیر و امید در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف استان در سه سال گذشته  را جهت تنویر افکار عمومی ارائه کرد.

بهره مندی همه روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان از نعمت برق

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه وبویراحمد در این گفتگوی خبری رسالت شرکت توزیع نیروی برق استان را، توزیع برق بصورت مطمئن و پایدار با رویکرد اقتصادی در چارچوب قوانین ، ضوابط و مقررات به مشترکین از جمله مشترکین خانگی ،صنعتی و کشاورزی دانست وگفت: پرسنل این شرکت با جدیت وبهره گیری از همه ظرفیتها وپتانسیلها در راستای خدمت رسانی شایسته به مردم گام بر می دارند.

داوود راهزادی  نهادینه شدن فرهنگ مصرف بهینه حامل های انرژی به ویژه برق در استان  را ضروی عنوان کرد وگفت: استفاده از انرژی‌های پاک در دستورکار شرکت توزیع نیروی برق استان قرار دارد و تاکنون حدود ۴۷ نیروگاه خورشیدی در روستاهای استان نصب کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد:  برق‌رسانی به روستاها از مهم‌ترین وظایف شرکت توزیع نیروی برق است که خوشبختانه هم‌اکنون همه روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان از نعمت برق برخوردار هستند.

راهزادی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان بیش از ۲۳۸ هزار و ۵۷۹ مشترک برق دارد، افزود: حدود ۱۹۰هزار مشترک مربوط به مصرف خانگی می باشد که با توجه به پراکندگی این مشترکین در سطح استان برای حفظ و نگهداری آنها با مشکل مواجه هستیم.

وی به هزینه‌های بالای نصب انشعاب برق در کهگیلویه و بویراحمد اشاره داشت و افزود: برای نصب یک انشعاب در استان بیش از ۶ میلیون تومان هزینه می‌شود در حالی که هزینه‌های نصب انشعاب در شهرهای بزرگ پایین‌تر است.

کاهش تلفات برق از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد کاهش تلفات برق را از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت توزیع برق عنوان و بیان کرد: در سال ۹۲ حدود ۲۴٫۲۲ درصد تلفات انرژی داشتیم که با شروع طرح جهادی کاهش تلفات، این میزان تا پایان سال ۹۵ به حدود ۱۳٫۸ درصد کاهش یافت.

راهزادی نرخ خاموشی‌ها را از شاخص‌های اساسی در ارزیابی شرکت‌های توزیع نیروی برق دانست و عنوان کرد: نرخ خاموشی برق در استان از ۵٫۴ دقیقه در سال ۹۲ به ۳٫۶۵ دقیقه در پایان سال ۹۵ رسیده و هم‌اکنون نرخ خاموشی برق در استان کهگیلویه و بویراحمد پایین‌تر از متوسط کشوری است.

افتتاح و کلنگ زنی ۲۳۰ پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۴۵۱میلیارد ریال درسه سال گذشته

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه  از افتتاح وکلنگ زنی ۲۳۰ پروژه برق رسانی توسط شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه وبویراحمد در سه سال گذشته در دولت تدبیر وامید خبرداد.

داوود راهزادی گفت: ۶۹ پروژه برق رسانی در هفته دولت امسال۶۸ پروژه برق رسانی در سال گذشته و۹۲پروژه برق رسانی در هفته دولت سال ۹۴ توسط شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه وبویراحمد در سه سال گذشته دولت تدبیر وامید افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی با بیان اینکه از این پروژه های برق رسانی در سه سال گذشته ۱۹۲ پروژه افتتاحی ،۳۳پروژه کلنگ زنی و۴ پروژه برق رسانی روستایی بوده است گفت: ۴۵۱میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال برای این پروژها هزینه شده است.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۹ پروژه برق‌رسانی در هفته دولت امسال

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه وبویراحمد به پروژوه های سال جاری اشاره کرد وگفت: ۶۹ پروژه برق‌رسانی در هفته دولت امسال در سطح استان افتتاح و کلنگ‌زنی شد که از این تعداد ۶۶ پروژه افتتاحی و سه پروژه کلنگ‌زنی بود.

راهزادی اعتبار افتتاح و کلنگ‌زنی این پروژه‌ها را ۱۸۴ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: اعتبار پروژه‌های افتتاحی ۱۸۲ میلیارد و ۶۹۲ میلیون ریال و اعتبار پروژه‌های کلنگ‌زنی یک میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهرستان بویراحمد با ۲۰ پروژه افتتاحی بیشترین پروژه هفته دولت و شهرستان لنده با یک پروژه افتتاحی کمترین پروژه افتتاحی هفته دولت را در سال ۹۶ به خود اختصاص داده‌اند.

راهزادی تعداد پروژه‌های افتتاحی شهرستان‌های گچساران، باشت، کهگیلویه و چرام را به ترتیب ۱۴، ۱۳، ۱۰ و ۵ پروژه عنوان و خاطرنشان کرد: پروژه‌های افتتاحی در شهرستانهای بهمئی، دنا و لنده نیز به ترتیب سه، سه و یک پروژه است.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های کهگیلویه و چرام به ترتیب ۲ و یک پروژه کلنگ‌زنی برق‌رسانی در هفته دولت امسال  داشتیم خاطرنشان کرد: مهمترین این پروژه‌ها در حوزه‌های برق‌رسانی روستایی، خطوط ۲ مداره، اصلاح و بهینه‌سازی و روشنایی معابربود.

افتتاح و کلنگ زنی ۶۸ پروژه برق رسانی شهری و روستایی در سال۹۵

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق  استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش از افتتاح و کلنگ زنی ۶۸ پروژه برق رسانی شهری و روستایی در مناطق مختلف استان در هفته دولت سال گذشته اشاره کرد وگفت:برای این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۱۳۷ میلیارد و ۳۱ میلیون ریال هزینه شده است.

راهزادی گفت: از تعداد این ۶۸ پروژه برق رسانی ۵۹ پروژه افتتاحی و ۹ پروژه کلنگ زنی بوده است.

وی افزود: از مجموع ۱۳۷ میلیارد و ۳۱ میلیون ریال اعتباری که برای افتتاح و کلنگ زنی این پروژه‌ها هزینه  شده ۱۰۷ میلیارد و ۶۷۸ میلیون ریال اعتبارات افتتاحی و ۲۹ میلیارد و ۳۵۳ میلیون ریال اعتبارات کلنگ زنی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ، بیشترین پروژه‌های افتتاحی برق رسانی در سال گذشته را مربوط به شهرستان بویراحمد با ۲۲ پروژه و کمترین آن را مربوط به شهرستان لنده عنوان کرد.

وی گفت: اصلاح و بهینه سازی، توسعه و احداث، روشنایی معابر، برقرسانی روستایی، نصب پنل‌های خورشیدی و تقویت ولتاژ از مهمترین پروژه‌هایی بوده که سال گذشته در حوزه برق افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

راهزادی خاطرنشان کرد: ۹ پروژه کلنگ زنی سال گذشته در حوزه برق مربوط به شهرستان‌های کهگیلویه باتعداد ۹ پروژه ، دنا ۲ پروژه و چرام یک پروژه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعداد پروژه‌های افتتاحی در شهرستان‌های کهگیلویه ، چرام، دنا، گچساران و بهمئی به ترتیب ۱۳ ، ۱۰ ، چهار ، سه و دو پروژه است ادامه داد: از ۶۸ پروژه افتتاحی و کلنگ زنی برقرسانی شهری و روستایی در سال گذشته ۱۴ پروژه در حوزه برقرسانی روستایی بوده است.

راهزادی اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های افتتاحی برق رسانی روستایی ازمحل بند (ه) تبصره شش قانون بودجه کشور را ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: پروژه‌هایی که در سال گذشته در حوزه برق در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح یا کلنگ زنی شد پروژه‌هایی هستند که عملیات اجرایی آن‌ها  نیز بعد از هفته دولت آغاز شده بود.

احداث ۲ نیروگاه خورشیدی برای اولین بار در شهرهای گچساران و دهدشت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در ادامه  از احداث ۲ نیروگاه خورشیدی برای اولین بار  در شهرهای گچساران و دهدشت در هفته دولت سال ۹۴ خبرداد وگفت:با توجه به پیگیری‌های انجام شده ۲ نیروگاه خورشیدی بامجموع ظرفیت ۱۰ کیلو وات با اعتباری افزون بر ۸۰۰ میلیون ریال در شهرهای گچساران و دهدشت برای اولین بار احداث شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد به پروژه های  افتتاحی و کلنگ زنی هفته دولت در سال ۹۴ اشاره کرد وگفت: ۹۲ پروژه برقرسانی در هفته دولت سال ۹۴با اعتباری افزون بر ۱۳۰ میلیارد ریال در این استان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

راهزادی افزود:  از ۹۲ پروژه افتتاحی و کلنگ زنی ۶۷ پروژه افتتاحی، ۲۱ پروژه کلنگ زنی و ۴ پروژه دیگر نیز برقرسانی روستایی  بوده است.

وی مهمترین پروژه های افتتاحی هفته دولت  سال ۹۴ در حوزه برق را توسعه و اصلاح شبکه روستایی پوزه سفید مارگون بویراحمد، توسعه و اصلاح خط چهارمه – چنگلوا کهگیلویه، اصلاح و بهینه سازی سرآسیاب بهمئی، خط ۲ مداره ساران گچساران و توسعه و احداث روستای سرآبیز باشت ذکر کرد.

راهزادی تصریح کرد: توسعه و اصلاح شبکه روستایی دارگنده کهگیلویه، توسعه و احداث شبکه خط ۲ مداره چرام، اصلاح و بهینه شبکه روستای محمودآباد علیاء یاسوج، توسعه و احداث شبکه برق کوی دادگستری گچساران از مهمترین پروژه‌های کلنگ زنی هفته دولت  سال ۹۴در حوزه برق است.

وی ، توسعه و اصلاح شبکه روستایی مازه خریده بویراحمد، برقرسانی به روستای تنگ سهالی بویراحمد، اصلاح و بهینه سازی روستای باغ انار گچساران و اصلاح و بهینه سازی روستای اسلام آباد مشایخ چرام را از  دیگر پروژه‌های برقرسانی روستایی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

طلب ۸۱ میلیارد تومانی شرکت توزیع نیروی برق از مردم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد همچنین  مطالبات شرکت توزیع نیروی برق از مردم را ۸۱ میلیارد تومان ذکر کرد وگفت: از این مبلغ ۱۶٫۴ میلیارد تومان تعرفه خانگی، ۳۳٫۱ میلیارد تومان در بخش عمومی، ۳٫۴ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی، ۱۳٫۲ میلیارد تومان در بخش صنعت و در سایر مصارف مطالبات ما ۱۵٫۶ میلیارد تومان است.

تعامل با دستگاه های اجرایی اولویت شرکت برق در استان

راهزادی در پایان تعامل با دستگاه های اجرایی استان را جزء اولویت های اساسی شرکت توزیع نیروی برق در استان دانست وگفت: تلاش می کنیم با کمک همکاران  خدوم این شرکت در اقصی نقاط استان خدمات باکیفیت و شایسته ای را به مردم شریف این دیار ارائه دهیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی