تاریخ انتشار : شنبه 12 آگوست 2017 - 15:20
کد خبر : 7433

توانمندی ومهارت افراد جامعه از راههای تحقق اقتصاد مقاومتی است

توانمندی ومهارت افراد جامعه از راههای تحقق اقتصاد مقاومتی است

آفتاب دنا :مدیرکل فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی توانمندی و مهارت افراد جامعه است .  فرج الله راد پیش از خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج  با بیان اینکه در سالهای اخیر مقوله اقتصاد مقاومتی وتحقق آن  مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است

رادآفتاب دنا :مدیرکل فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی توانمندی و مهارت افراد جامعه است .

 فرج الله راد پیش از خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج  با بیان اینکه در سالهای اخیر مقوله اقتصاد مقاومتی وتحقق آن  مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است گفت: مهارت آموزی افراد جامعه با آموزش های فنی وحرفه ای که یک فرد  را  توانمند و آن را برای بازار کار آماده می کندیکی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی  است .

مدیرکل فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد افزود :  آمار کارمندان نشان می دهد که کار دولتی دیگر تمام شده و بدون مهارت فایده ای نخواهد داشت .

فرج الله راد  با بیان اینکه امروزه همه ما باید بدانیم کسی بی سواد است که مهارت ندارد، افزود:  باید خودمان را با یک مهارتی که در رابطه با زندگی است بیاموزیم .

وی  با اشاره به اینکه  تب مدرک گرایی را  باید از بین ببریم  خاطرنشان کرد: : آمار کارمندان نشان می دهد که کار دولتی دیگر تمام شده و بدون مهارت فایده ای نخواهد داشت .

مدیرکل فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سازمان آموزش فنی حرفه ای متولی آموزش مهارت است و کسانی که صاحبان مشاغل اند با توجه به این که هر روز تکنولوژی پیشرفت میکند باید خودشان را با شرایط جدید وفق دهند .

راد  در ادامه  افزود: همه کسانی که فاقد کارت مهارتند و هم صاحبان مشاغل باید به این سمت بروند که به یک مهارتی دست یابد پس همه باید به مهارتهای آموزش فنی و حرفه ای پی ببریم .

مدیرکل فنی و حرفه ای استان  با بیان اینکه ظرفیت کار دولتی در جامعه برای جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی وجود ندارد تصریح کرد: رشته ریاضی در مرکز استان در حال تعطیلی است ، چرا که بازار کار دیگر به تحصیلات آکادمیک بستگی ندارد .

راد در پایان  اظهار امیدواری کرد ان شاءالله روزی برسد که هر ایرانی یک مهارت داشته باشد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی