تاریخ انتشار : شنبه 15 جولای 2017 - 20:51
کد خبر : 7285

استانداردسازی دریچه های فاضلاب شهریاسوج اقدامی در راستای سهولت رفت و آمد مردم و خودروها

استانداردسازی دریچه های فاضلاب شهریاسوج اقدامی در راستای سهولت رفت و آمد مردم و خودروها

سید علی لدنی نژاد با بیان اینکه طرح توسعه شبکه فاضلاب یاسوج هم اینک در ۳۰ نقطه این شهر در حال اجراست خاطرنشان کرد: عملیات استانداردسازی و همسطح سازی دریچه های فاضلاب در شهر یاسوج به طور مداوم انجام می شود.

139311071148037324610514آفتاب دنا : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد  از استانداردسازی دریچه های فاضلاب شهریاسوج خبرداد.

سید علی لدنی نژاد گفت: با توجه به ترمیم و روکش آسفالت خیابان‌ های یاسوج تعداد زیادی از دریچه های فاضلاب این شهر از حالت استاندارد خارج شده بودند.

وی هزینه استانداردسازی و همسطح سازی هر دریچه فاضلاب در یاسوج را ۸۰۰ هزار ریال ذکر کرد و اظهار داشت: هدف از چنین اقدامی سهولت رفت و آمد مردم و خودروها در این شهر بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد  گفت : حدود ۲ میلیارد ریال برای استانداردسازی و همسطح سازی ۲۰۰ دریچه فاضلاب در نقاط مختلف یاسوج مرکز این استان به ویژه خیابان های پرتردد این شهر هزینه شد.

طرح توسعه شبکه فاضلاب در ۳۰ نقطه شهر یاسوج درحال اجراست

لدنی نژاد  با بیان اینکه طرح توسعه شبکه فاضلاب یاسوج هم اینک در ۳۰ نقطه این شهر در حال اجراست خاطرنشان کرد: عملیات استانداردسازی و همسطح سازی دریچه های فاضلاب در شهر یاسوج به طور مداوم انجام می شود.

وی افزود: ۸۵ درصد مناطق شهر یاسوج زیر پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب قرار دارد که با اجرای طرح توسعه شبکه فاضلاب در ۳۰ نقطه شهر یاسوج این میزان به ۹۰ درصد خواهد رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی