تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 ژوئن 2017 - 9:49
کد خبر : 7202

ضیافت افطاری و تجلیل از بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد

ضیافت افطاری و تجلیل از بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد

در آین آیین صمیمی که دکتر نوروز هاشمی رئیس دانشگاه،نماینده ولی فقیه در دانشگاه ، سرپرستان پردیس ها، اعضای هیئت علمی و کلیه کارکنان به همراه خانواده هایشان برگزار گردیدحاضران پس از نماز مغرب وعشا روزه خود را باهم افطار کردند.

آفتاب دنا : مراسم افطاری با حضور قریب به ۳۰۰ نفر از کارکنان دانشگاه فرهنگیان در باغ بهشت یاسوج ودر فضایی صمیمی ومعنوی برگزار شد.

در آین آیین صمیمی که دکتر  نوروز هاشمی رئیس دانشگاه،نماینده ولی فقیه در دانشگاه ، سرپرستان پردیس ها، اعضای هیئت علمی و کلیه کارکنان به همراه خانواده هایشان برگزار گردیدحاضران پس از نماز مغرب وعشا روزه خود را باهم افطار کردند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار آفتاب دنا گفت: در این مراسم معنوی در ماه پرفیض میهمانی خدا  که خانواده های معزز بازنشتگان دانشگاه فرهنگیان استان نیز حضور داشتند از تلاش های صادقاقه آنان در طول دوران خدمت در دانشگاه فرهنگیان تجلیل به عمل آمد.

دکتر نوروز هاشمی  با بیان اینکه بازنشستگان  از سرمایه های ارزشمند هر مجموعه ای محسوب می شوند که تجارب فرآوانی را به همراه دارند گفت: در واقع تجلیل از بازنشستگان پاسداشت یک عمر تلاش ومجاهدت برای توسعه ،تعالی وپیشرفت در عرصه های مختلف است که دانشگاه فرهنگیان  نیز بر اساس سیاسیتهای کلان  از این همکاران فرهیخته وصاحب تجربه تجلیل کرد.

 

photo_۲۰۱۷-۰۶-۲۰_۱۹-۴۵-۱۹

photo_۲۰۱۷-۰۶-۲۰_۱۹-۴۷-۵۶

photo_۲۰۱۷-۰۶-۲۰_۱۹-۴۸-۰۲

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی