تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 می 2017 - 23:08
کد خبر : 7153

چرخش‌ دائمی برخی کاسبکاران به اصطلاح سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد

چرخش‌ دائمی برخی کاسبکاران به اصطلاح سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا:نماینده سابق چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: آقایان با تعطیلی ادارات و امکانات دولتی هم نتوانستند خروش انقلابی مردم کهگیلویه و بویراحمد در ۲۵ اردیبهشت را لوث کنند. حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری  در جمع هواداران رئیسی در یاسوج در قالب ستادهای قالیباف و رئیسی در حسینیه امام علی این

13960226002012_Test_PhotoHآفتاب دنا:نماینده سابق چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: آقایان با تعطیلی ادارات و امکانات دولتی هم نتوانستند خروش انقلابی مردم کهگیلویه و بویراحمد در ۲۵ اردیبهشت را لوث کنند.

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری  در جمع هواداران رئیسی در یاسوج در قالب ستادهای قالیباف و رئیسی در حسینیه امام علی این شهر اظهار کرد: کار آقایان به جایی رسیده که با بهائیان و منافقین همدست شده‌اند و مریم رجوی هم به مانند آن‌ها شال بنفش می‌پوشد.

نماینده سابق چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: نان انقلاب را خوردند و فربه شدند و از سال ۶۸ تاکنون جایگاه و عنوان داشته‌اند و امروز علیه انقلاب در جایگاه ریاست جمهوری حرف می‌زنند. وی در ادامه گفت: در حالی که همه پروژه‌ها در دولت آن‌ها راکد بوده است و پیمانکاران از بی‌پولی و رکود پروژه‌ها گریه می‌کنند این آقایان حرف‌های دیگری می‌زنند و انگار که در دوره آن‌ها رکود کشور را به خاک سایه ننشانده است.

بزرگواری در ادامه اظهارات خود افزود: امروز مشکل ملت ما بیکاری و رکود است اما این آقایان برای فریبکاری شعارهای دیگری می‌هند و فریاد روستاییان را نمی‌شنوند. این نماینده سابق مجلس با اشاره به این که به دروغ دم از گوش دادن به حرف مخالف می‌زنند، افزود: این‌ها رونق را از بازار گرفتند و بازاریان را هم به خاک سیاه نشاندند.

وی به چهره برخی افراد در استان که در هر دوره به سمت و سویی می‌چرخند اشاره کرد و گفت: نفاقی راه انداخته‌اند و برای خود یک اصطلاح سیاسی جدید به نام معتدل درست کرده‌اند در حالی که همه می‌دانند کاسبکار هستند و هر دوره از شاخه‌ای به شاخه دیگر می‌پرند. بزرگواری از این افراد به عنوان منفعت‌طلب یاد کرد و گفت: به جای این حرف‌ها به تعطیلی پروژه‌ها و بیکاری مردم در منطقه خود فکر کنید و بدانید که با ریاکاری و حرام‌خواری این جایگاه را گرفتید.

وی به تعطیلی ادارات برای برگزاری یک نشست انتخاباتی اشاره کرد و گفت: مردم دیدند که در دو نشست انتخاباتی چه کسانی حضور داشتند؛ در یکی مردم حضور داشتند و در دیگری هم ادارات را تعطیل کردند البته که کور خواندند و نتوانستند حرکت صد درصد مردمی در روز ۲۵ اردیبهشت را بی‌اثر کنند.

این نماینده سابق مجلس با بیان اینکه مردم راه خود را خواهند رفت و تصمیم اساسی می‌گیرند خاطرنشان کرد: اتحاد نیروهای انقلابی برای همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد بود و این حرکت ادامه‌دار است و منجر به پیروزی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی