تاریخ انتشار : یکشنبه 14 می 2017 - 21:32
کد خبر : 7068

تنها ۳ نامزد شورای شهر یاسوج مدرک دکترا دارند

تنها ۳ نامزد شورای شهر یاسوج مدرک دکترا دارند

استفاده از عنوان جعلی “دکتر و مهندس” توسط نامزدهای شورای شهر یاسوج خلاف قانون است.

888آفتاب دنا : معاون فرماندار بویراحمد با بیان اینکه تنها ۳ نامزد شورای شهر یاسوج مدرک دکترا ارائه داده‌اند گفت: استفاده از عنوان جعلی “دکتر و مهندس” توسط نامزدهای شورای شهر یاسوج خلاف قانون است.

عبدالحمید پناهی  اظهار داشت: در حالی که تنها ۳ نامزد شورای شهر یاسوج دارای مدرک دکترا هستند ولی طبق بررسی‌های میدانی انجام شده بسیاری از نامزدها در تبلیغات خود از عنوان جعلی دکتر استفاده می‌کنند، که این اقدام آنان غیر اخلاقی است.

وی با بیان اینکه نباید از روز اول وارد فضای دروغ و بی صداقتی با مردم شد افزود: تمامی این اقدامات توسط مسئولان متولی رصد می‌شود و به طور حتم در این زمینه مطابق با قانون عمل می‌کنیم.

پناهی با ابراز گلایه از برخی کاندیداهای شورای شهر یاسوج به دلیل بی توجهی به قانون ابراز کرد: طبق قانون چاپ بنر بیش از اندازه ۱ در ۷۰ سانت در خارج از ستاد انتخاباتی ممنوع بوده ولی بسیاری از نامزدهای شورای شهر به این مهم بی توجهی کرده‌اند و شهر یاسوج از بنرهای بسیار بزرگ پر شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد خواستار جمع آوری این بنرها شد و افزود: بنرهای نصب شده در سطح بلوارهای شهر یاسوج جمع اوری شده و امیدواریم نسبت به جمع آوری سایر بنرها نیز اقدام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی