تاریخ انتشار : یکشنبه 14 می 2017 - 8:15
کد خبر : 7018

آبرسانی به یک هزار و ۹۷۸ روستای گچساران با تانکر

آبرسانی به یک هزار و ۹۷۸ روستای گچساران با تانکر

آفتاب دنا: رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی گچساران گفت: آب یکهزار و ۹۸۷ نفر از جمعیت ساکن در مناطق روستایی این شهرستان به‌صورت سیار و با تانکر تأمین می‌شود. سادات شیری افزود: بیش از ۱۳ روستا بدون آب آشامیدنی در این شهرستان با تانکر آب‌رسانی می‌شوند. وی بیان کرد: شیخ خواجه، هسته کوه، پیر

82527948-71607921آفتاب دنا: رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی گچساران گفت: آب یکهزار و ۹۸۷ نفر از جمعیت ساکن در مناطق روستایی این شهرستان به‌صورت سیار و با تانکر تأمین می‌شود.

سادات شیری افزود: بیش از ۱۳ روستا بدون آب آشامیدنی در این شهرستان با تانکر آب‌رسانی می‌شوند.
وی بیان کرد: شیخ خواجه، هسته کوه، پیر سبز، آبریگون، دژسلیمان، انبارگاه، میرعزیز و چرزو از جمله روستاهای شهرستان هستند که مشکل بحران کم آبی دارند.
شیری ابراز کرد: این روستاها دارای بیش از ۳۶۰ خانوار هستند که آب آشامیدنی مناسبی ندارد و روزانه ۳۶ هزار لیتر آب آشامیدنی شرب سالم بین آن‌ها توزیع می‌شود.
وی اظهار داشت: بخش عمده‌ای از آب آشامیدنی مناطق روستایی این شهرستان از سفره‌های زیر زمینی و از طریق چاه‌های عمیق و نیمه عمیق تأمین می‌شود که با رسیدن فصل تابستان این چشمه‌ها و چاه‌ها کم آب شده و نیاز به آب‌رسانی دارند.
شیری گفت: ۲۹ ایستگاه شبکه آب‌رسانی و ۲۲ حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق، آب روستایی این شهرستان را تأمین می‌کنند.
وی عنوان کرد: ۸۴ درصد از جمعیت روستایی این شهرستان زیر پوشش این شرکت است.
رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی گچساران میزان شبکه داخلی و خطوط انتقال آب آشامیدنی مناطق روستایی این شهرستان را بیش از ۵۳۱ کیلومتر اعلام کرد و افزود: ۵۸ روستا با ۲۷ هزار نفر جمعیت زیر پوشش شبکه آب آشامیدنی قرار دارد.
وی بیان کرد: با بررسی انجام شده ۳۵ درصد از شبکه داخلی و ۴۰ درصد از خطوط انتقال آب روستایی گچساران فرسوده و نیاز جدی به مرمت دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی