تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 می 2017 - 23:31
کد خبر : 6954

پرداخت بیش از ۲ هزار فقره وام ازدواج توسط صندوق کارآفرینی امید در دولت یازدهم

پرداخت بیش از ۲ هزار فقره وام ازدواج توسط صندوق کارآفرینی امید در دولت یازدهم

آفتاب دنا : ارسلان حسن پور گفت: در سال ۹۵ تعداد ۳۲۴ فقره و در مجموع در دولت یازدهم ۲ هزار و ۲۰۱ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۸۹ میلیارد و ۷۹۶ میلیون ریال در استان پرداخت شد.

indexآفتاب دنا : مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد  با تاکید بر اینکه مهم ترین مشکل ازدواج جوانان دغدغه مالی است، عنوان کرد: باید فرهنگ ازدواج ساده و آسان در جامعه نهادینه شود تا بستر مناسب برای ازدواج جوانان فراهم و از آسیب های اجتماعی جلوگیری شود.

حسن پور  تصریح کرد: در سال ۹۵ تعداد ۳۲۴ فقره و در مجموع در دولت یازدهم ۲ هزار و ۲۰۱ فقره تسهیلات ازدواج  به مبلغ ۸۹ میلیارد و ۷۹۶ میلیون ریال در استان پرداخت شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بدون شک تشکیل صندوق‌های اعتباری و(خرد) در این استان نقش مهمی در ارتقاء سطح کیفیت زندگی ، افزایش درآمدهای خانوارهای کم درآمد و نیز توانمند سازی جامعه محلی و روستایی دارد.

پرداخت ۳ هزار و ۶۲۸ فقره وام تسهیلات اشتغالزایی توسط صندوق کارآفرینی امید

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۹۵ تعداد ۳ هزار و ۶۲۸ فقره وام به مبلغ ۴۰۷ میلیارد و ۹۲۶ میلیون ریال در استان پرداخت شد، افزود: در دولت یازدهم تعداد ۱۱ هزار و ۸۰۵ فقره وام به مبلغ ۱۱۵ میلیارد تومان در استان پرداخت شد.وی اظهار امیدواری کرد در سال ۹۶ که سال اقتصاد ومقاومتی، تولید واشتغال نامگذاری شده است با برنامه ریزی اصولی ومدون ، شناسایی پتانسیلها وظرفیتها و بسیج منابع وامکانات در جهت تولید واشتغال پایدار بیش از هر زمان دیگری شاهد توسعه وآبادانی این دیار پرگهر در اقصی نقاط ایران عزیز واین استان زیبا وچهار فصل باشیم.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش از بخشودگی ۱۰۰درصدی جرائم دیرکرد تسهیلات صندوق کارآفرینی امید استان تا پایان اردیبهشت امسال خبر داد.ارسلان حسن پور با بیان اینکه آخرین مهلت بخشودگی جرائم دیرکرد تسهیلات صندوق کارآفرینی امید پایان اردیبهشت ماه سال جاری تعیین شده است گفت:  برای کسانی که قادر به پرداخت تسهیلات خود نیستند این صندوق تسهیلات قرض الحسنه  جایگزین با سود ۴ درصد برای آنها پیش بینی کرده است که متقاضیان می توانند از فرصت بوجود آمده نهایت استفاده را ببرند وتسهیلات خویش را بروز رسانی نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی