تاریخ انتشار : جمعه 5 می 2017 - 23:10
کد خبر : 6895

تعیین ۹۲۴ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در کهگیلویه و بویراحمد

تعیین ۹۲۴ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا ::رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد، انتخابات را مظهر عالی مشارکت مردم در انتخابات دانست و اضافه کرد: انتخابات زمینه چرخش نخبگان سیاسی و توزیع و انتقال قدرت را فراهم می نماید و مردم استان همانند گذشته با مشارکت حداکثری خود، به نحو مناسبی از این فرصت استفاده می کنند.

mohammadi-fatah-07آفتاب دنا : رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از تعیین ۹۲۴ شعبه اخذ رأی شهری و روستایی جهت برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد .

فتاح محمدی، افزود: همچنین علاوه بر این، جهت برگزاری انتخابات الکترونیکی در سه شهر یاسوج، گچساران و دهدشت ۱۹۵ شعبه اخذ رأی مکانیزه ویژه انتخابات شوراهای اسلامی شهر تعیین شده است .

وی بیان کرد: از مجموع ۹۲۴ شعبه اخذ رأی ۳۳۲ شعبه اخذ رأی شهری وجود دارد که ۳۲۳ مورد آن ثابت و ۹ مورد آن سیار هستند .

رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین از این تعداد ۵۹۲ شعبه روستایی وجود دارد که ۱۸۳ مورد از شعب روستایی ثابت و ۴۰۹ مورد آنها سیار هستند .

محمدی، تصریح کرد: در مجموع ۵۰۶ شعبه اخذ رأی ثابت و ۴۱۸ مورد شعبه اخذ رأی سیار برای کل استان پیش بینی شده است که شعب اخذ رأی عشایری نیز در میان شعب اخذ رأی سیار وجود دارد .

وی، به برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراهای اسلامی شهر در سه شهر گچساران، دهدشت و یاسوج انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود، ادامه داد: مانورهای آموزشی برگزاری انتخابات الکترونیکی در سه شهر مذکور پیش بینی شده اند که نسبت به آموزش مردم اقدام می کنند .

رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد، مردم را به شرکت در مانورهای آموزشی انتخابات الکترونیکی دعوت و عنوان کرد: برگزاری انتخابات الکترونیکی فرصتی برای استان کهگیلویه و بویراحمد است و فرآیند ساده ای دارد که توسط عمده افراد جامعه که با وسایل الکترونیکی آشنایی دارند به سرعت انجام می شود .

محمدی تاکید کرد: با این حال با پیش بینی و اجرای مانورهای آموزشی برای برخی افراد کم سواد و بی سواد مشکل انجام آن برطرف می شود .

وی گفت: بهتر است در روز رأی گیری افراد کم سواد یا بی سواد توسط همراهی که به کار با وسایل الکترونیکی آشناست یا در زمینه انتخابات الکترونیکی آموزش دیده است، در محل شعبه اخذ رأی حضور یابد .

رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد، انتخابات را مظهر عالی مشارکت مردم در انتخابات دانست و اضافه کرد: انتخابات زمینه چرخش نخبگان سیاسی و توزیع و انتقال قدرت را فراهم می نماید و مردم استان همانند گذشته با مشارکت حداکثری خود، به نحو مناسبی از این فرصت استفاده می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی