تاریخ انتشار : جمعه 27 ژانویه 2017 - 19:11
کد خبر : 6699

نظارت و ارزیابی در مسیر اصلاح عملکردها جزء اعتقادات وآموزه های دینی است

نظارت و ارزیابی در مسیر اصلاح عملکردها جزء اعتقادات وآموزه های دینی است

مدیر آموزش وپرورش شهرستان گچساران ،آموزش وپرورش را کلید اصلاح به سمت توسعه ،تکامل وکاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد وگفت: باید تلاش کنیم جایگاه آموزش وپرورش را از آنچه هست ارتقاء دهیم .

photo_2017-01-27_23-38-01نسیم دنا : معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه کارشناسان وزارتی ،استانی و سرگروه‌های آموزشی از هنرستان ها و مدارس متوسطه اول و دوم شهرستان گچساران بازدید کردند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان گچساران درپایان این بازدید در جمع سرگروههای آموزشی استان ، نظارت و ارزیابی در مسیر اصلاح عملکردها را جزء اعتقادات وآموزه های دینی عنوان کرد وگفت: نظارتها باعث بهبود عملکردها می شود و در آموزش وپرورش ارتقاء شاخصهای آموزشی را به دنبال خواهد داشت.

سید ظهیرالدین پورالحسینی با بیان اینکه نوع نظارت وارزیابی از فعالیتها در دستگاههای آموزشی و فرهنگی با بقیه دستگاههای اجرایی متفاوت است خاطرنشان کرد: نوع مدیریت درآموزش وپرورش به دلیل تاثیرگذاری  ارتباط با فرهنگیان،دانش آموزان و اولیاء در جامعه با سایر ارگانها فرق می کند .

وی از عزم مدیریت آموزش وپرورش گچساران  برای ارتقاء شاخصهای آموزشی در سال تحصیلی جاری خبرداد وگفت: با بازدیدهای مختلف از مدارس ونشست با معلمان وچاره اندیشی برای رفع مشکلات احتمالی  تلاش می کنیم به سمت ارتقاء شاخصهای آموزشی گام برداریم.

پورالحسینی حضور معاون آموزشی  ،کارشناسان وزارتی ،استانی وگروههای آموزشی  را فرصت خوبی برای ارزیابی از فعالیتهای آموزش وپرورش گچساران دانست وگفت: با بررسی نقاط ضعف و قوت برنامه ها و ارائه راهکارهای لازم قطعا کار آموزش وپرورش بهتر از گذشته دنبال می شود.

سرگروه عمران آموزش وپرورش استان  کهگیلویه وبویراحمد به نمایندگی از سرگروهای آموزشی  در این نشست تلاشها وتدابیر ارزنده مدیریت آموزش وپرورش گچساران برای ارتقاء کیفی هنرستانها در این شهرستان را ستودنی توصیف کرد وگفت: مدیریت عالمانه ،دلسوزانه وهمراه با برنامه محوری ایشان الگوی زیبایی برای مدیریت در سطوح بالای مدیریتی است.

سید ولی موسوی توجه به  دوره های آموزشی جهت هنرآموزان ، شاداب سازی محیط هنرستانها، رفع مشکلات  و تجهیزات آموزشی  و بازدید مستمر از هنرستانها را از اقدامات ارزنده مدیریت آموزش وپرورش گچساران جهت بهبود کیفیت آموزشی عنوان کرد وگفت: رویکرد خوب مدیریتی آموزش وپرورش گچساران  رضایت مندی معلمان ودانش آموزان را به دنبال دارد  و  روز بروز شاهد موفقیت وپیشرفت دانش آموزان این شهرستان در عرصه های ملی  واستانی خواهیم بود.

 

photo_2017-01-27_23-37-50

 

 

 

 

 

photo_2017-01-27_23-37-39

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی