تاریخ انتشار : شنبه 31 دسامبر 2016 - 9:18
کد خبر : 6637

برگزاری دوره آموزشی ویژه هنرآموزان عمران ومعماری به میزبانی شهرستان گچساران

برگزاری دوره آموزشی ویژه هنرآموزان عمران ومعماری  به میزبانی شهرستان  گچساران

ٰسید ظهیر الدین پورالحسینی با اشاره به طرح تحویل بنیادین وزارت آموزش وپرورش و تغییر نظام آموزشی در هنرستان ها گفت: با توجه به تغییر محتوای کتب درسی و در حال اجرا بودن پایه دهم برای اولین سال در هنرستانها برگزاری دوره های آموزشی یک ضرورت است

33نسیم دنا :مدیر آموزش وپرورش شهرستان گچساران از برگزاری دوره آموزشی ویژه هنرآموزان عمران ومعماری در این شهرستان خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ٰسید ظهیر الدین پورالحسینی گفت: این دوره به صورت قطبی ویژه هنرآموزان شهرستانهای باشت،بهمئی وگچساران به میزبانی آموزش پرورش گچساران از ۱۵ دیماه به مدت سه روز در هنرستان طالقانی برگزار می شود.
پورالحسینی افزود: در این دوره کتب جدیدالتالیف پایه دهم نیز مورد بررسی ونتایج آن به دبیرخانه عمران ومعماری کشور ارسال می شود.
وی با اشاره به طرح تحویل بنیادین وزارت آموزش وپرورش  و تغییر نظام آموزشی در هنرستان ها گفت: با توجه به تغییر محتوای  کتب درسی و در حال اجرا بودن پایه دهم برای اولین سال در هنرستانها برگزاری دوره های آموزشی  یک ضرورت است.
مدیر آموزش وپرورش شهرستان گچساران کیفیت بخشی آموزشی  را در پیشبرد اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت بسیار مهم دانست  و خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی ویژه رشته های مختلف فنی وحرفه ای گامی مهم واساسی در راستای ارتقاء کیفیت آموزشی و بروز کردن اطلاعات تخصصی معلمان است.
پورالحسینی در ادامه با اشاره به اهمیت رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش اظهار کرد : مهارت آموزی و آماده سازی دانش آموزان برای ورود به بازار کار از مهمترین اهداف آموزش های فنی و حرفه ای و کار دانش است که در این راستا حرکت می کنیم.
وی تجربیات کشورهای موفق در زمینه آموزش‌های مهارتی را یادور شد واظهارداشت: کشورهایی توانسته‌اند چرخه تولید و اشتغال را خوب جلو ببرند که سیستم فنی و حرفه‌ای خوبی دارند.
مدیر آموزش وپرورش شهرستان گچساران افزود: در پایان این دوره آموزشی برای هنرآموزانی شرکت کننده ساعت ضمن خدمت مذکور در سامانه ثبت و صادر می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی