تاریخ انتشار : شنبه 31 دسامبر 2016 - 5:16
کد خبر : 6630

در ثبت اسناد باید دقت و حساسیت لازم وجود داشته باشد

در ثبت اسناد باید دقت و حساسیت لازم وجود داشته باشد

حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی ضمن مهم شمردن کار ثبت اسناد و املاک اظهار کرد: از آنجایی که مقدار املاک محدود می باشد برای مردم ارزشمند است و لذا در ثبت آن باید دقت و حساسیت لازم وجود داشته باشد.

photo_2016-12-27_19-58-29نسیم دنا : مدیرکل و کارشناسان و بازرسان اداره کل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد همراه با تعدادی از سران دفاتر اسناد رسمی شهر یاسوج با آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد، حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار ضمن  تبریک هفته سند رسمی به حاضرین ، اظهار داشت: سازمان ثبت حوزه ای موثر و دارای وظایف گسترده و بسیار زیادی در تثبیت املاک مردم و جلوگیری از جعل و کلاهبرداری است و در این زمینه گام های قابل توجهی برداشته است.

ملک حسینی با بیان اینکه بستر خدمت رسانی سریع در این سازمان فراهم است ادامه داد: دقت و صحت کارکنان این سازمان در صدور اسناد مهم است و باید در این زمینه کارکنان توجه ویژه ای داشته باشند و کیفیت کار خود را بالا ببرند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ، ضمن مهم شمردن کار ثبت اسناد و املاک اظهار کرد: از آنجایی که مقدار املاک محدود می باشد برای مردم ارزشمند است و لذا در ثبت آن باید دقت و حساسیت لازم وجود داشته باشد.

وی افزود: با توجه به اهمیت کار ثبت، اصل خداناظری و خدامحوری باید در تمامی ادارات ثبت اسناد و املاک تقویت تا حق از ناحق تمییز داده شود چون شما با حق الناس سر وکار دارید.

ملک حسینی با بیان اینکه خدمات اجتماعی حوزه ثبتی سرنوشت ساز است، یادآور شد: کارشناسان ثبتی باید در انجام این فعالیتها، عدالت را در کارهای خود سرلوحه قرار دهند.

وی با بیان اینکه کار ثبت اسناد کار ظریف و مهمی می باشد گفت: جانبداری، غرض ورزی و غلط انگاری نباید در فعالیتهای ثبتی دیده شود تا موجب ناهنجاریهای اجتماعی نگردد و حق مردم تضیع نشود.

تمام تلاشهای ثبت اسناد در راستای افزایش خدمت رسانی مطلوب  و رضایتمندی مردم بوده است.

درابتدای این دیدار مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از فعالیتها و تحولات صورت گرفته در فرایندهای ثبتی و ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم ارایه داد.

سعید محوری گفت : تمام تلاشهای انجام شده در راستای افزایش رضایتمندی مردم و کاستن از هزینه های مختلف برای خدمت رسانی بوده است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد، گسترش خدمات الکترونیک در جهت کاهش دعاوی ،برون سپاری برخی از فرآیندها به اداره پست ،انعقاد تفاهم نامه با نظام مهندسی در خصوص تفکیک اپارتمانها ،پیگیری عملیاتی شدن پیش فروش ساختمانها، حذف دفاتر از چرخه عملیاتی دفاتر و واحدهای ثبتی ، اجرای پد اثر انگشت الکترونیکی ، بروز رسانی رسیدگی به پرونده های قانون تعیین تکلیف و بروز رسانی رسیدگی به پرونده های قانون ساماندهی روستایی و شهری کمتر از بیست هزار نفر جمعیت را از مهمترین فعالیتها و اقدامات انجام شده در ثبت اسناد و املاک استان نام برد.

محوری از دیگر فعالیتهای و عملکرد این اداره کل را اخذ مجوز ایجاد چهار واحد ثبتی در سطح استان،افتتاح دفتر ازدواج در شهر لیکک،عملیاتی کردن ارسال الکترونیکی ابلاغ به طرفین در پرونده های اجرایی،ساماندهی مشاورین املاک و خودرو، پیگیری مستمر تعیین تکلیف نقل و انتقال خودرو در دفاتر اسناد رسمی و تلاش در جهت سوق دادن مردم به ثبت رسمی اسناد و کاهش دعاوی و اختلافات در مراجع قضایی ذکر کرد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد درپایان از حمایت های همه جانبه آیت اله ملک حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان ، از مجموعه ثبت قدردانی کرد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی