تاریخ انتشار : شنبه 24 دسامبر 2016 - 20:25
کد خبر : 6574

برگزاری دوره آموزشی ویژه هنرآموزان رشته های عمران ومعماری در کهگیلویه وبویراحمد

برگزاری دوره آموزشی ویژه هنرآموزان رشته های عمران ومعماری در کهگیلویه وبویراحمد

حسینعلی فاتحی برگزاری دوره های آموزشی را بسیار مهم ارزیابی کرد واظهار داشت: با توجه به تغییر محتوای کتب درسی در طرح تحویل بنیادین وزارت آموزش وپرورش و سه ساله شدن هنرستانها در سال جاری نیازمند به برگزاری دورهای آموزشی در رشته های مختلف خواهیم بود

photo_2016-12-24_23-55-50نسیم دنا : دوره آموزشی ویژه هنرآموزان رشته های عمران ومعماری در استان کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد.

معاون پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در آیین افتتاحیه این دوره آموزشی در جمع هنرآموزان رشته های عمران ومعماری شهرستانهای بویراحمد ودنا گفت: دوره های آموزشی کتب جدید التالیف در راستای توانمند سازی وباهدف دانش افزایی و بروز کردن اطلاعات تخصصی هنرآموزان رشته های عمران ومعماری در سطح استان انجام می گیرد.

حسینعلی فاتحی برگزاری دوره های آموزشی را بسیار مهم ارزیابی کرد واظهار داشت: با توجه به تغییر محتوای کتب درسی در طرح تحویل بنیادین وزارت آموزش وپرورش و سه ساله شدن هنرستانها در سال جاری نیازمند به برگزاری دورهای آموزشی در رشته های مختلف خواهیم بود.

وی گفت: در سال جاری در حوزه فنی وحرفه ای ۱۰ دوره آموزشی با حضور۲۰۰ فراگیر به مدت ۶۴۰۰ نفر ساعت جهت کتب جدید التالیف برگزار شد .

معاون پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری ۱۸دوره آموزشی برای ۱۵۰۰نفر در بخش متوسطه نظری در سال جاری خبرداد وگفت: دوره های آموزشی برای ۳۵۰۰ نفر از معلمین ابتدایی نیز در همین مدت برگزار شده است.

وی از برگزاری ۱۰ دوره به صورت مجازی و الکترونیکی برای ۲۵۰۰ نفر در سال جاری خبرداد وگفت: برگزاری مهارتهای نوع دوم کامپیوتر درذ کل مناطق وشهرستانهابرای حدود ۳۵۰۰ نفر نیز درحال برگزاری است.

فاتحی برگزاری این دوره ها را در راستای کیفیت بخشی آموزشی عنوان کرد وگفت: اساس کار در مقوله آموزش معلم است که تلاش ما بر این است با برگزاری دوره های آموزشی بر اساس نیازسنجی صورت گرفته اطلاعات تخصصی هنر آموزان را ارتقاء دهیم تا شاهد پرورش دانش آموزانی خلاق در مدارس باشیم .

وی افزود: برای همکارانی که در این دوره ضمن خدمت شرکت می کنند ساعت ضمن خدمت مذکور در سامانه ثبت و صادر می‌شود.

کتابهای جدید التالیف مورد بررسی وتبادل نظر قرار می گیرند

photo_2016-12-24_23-58-31

سرگروه رشته عمران در استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با اشاره به اینکه این دوره به صورت قطبی در شهرستانهای گجساران ، کهگیلویه ، بهمئی ویاسوج در حال برگزاری است گفت: قریب به ۱۲۰نفر از هنر آموزان رشته های عمران ومعماری در سطح شهرستانها ومناطق استان در این دوره شرکت می کنند.

سید ولی موسوی استقبال هنرآموزان عمران ومعماری از برگزاری دوره های آموزشی را مطلوب ارزیابی کرد وگفت: در این دوره ها کتابهای جدید التالیف نیز مورد بررسی وتبادل نظر قرار می گیرند و ونظرات تخصصی همکاران جمع آوری وبه دبیرخانه عمران ومعماری کشور انعکاس داده می شود.

وی با بیان اینکه دبیرخانه عمران ومعماری کشور مسقر در استان اصفهان است گفت: تعامل وهمکاری خوبی بین دبیرخانه عمران کشور و گروهای آموزشی استان در راستای کیفیت بخشی به مسائل آموزشی ورفع موانع موجود در مسیر حرکت رشته های عمران ومعماری در سطح هنرستانها وجود دارد.

سرگروه رشته عمران در استان کهگیلویه وبویراحمد از تعامل خوب گروهای آموزشی استان با حوزه معاونت پژوهش وبرنامه ریزی آموزش وپرورش استان خبر داد وگفت: بنا داریم دوره های مورد نیاز همکاران را با توجه به پیشرفتهای سریع علم وفناوری علاوه بر کتب جدید التالیف در مباحث نقشه برداری ، سازه های فلزی وبتنی نیز برگزار کنیم.

 

photo_2016-12-25_00-00-53

 

 

photo_2016-12-25_00-01-53

 

photo_2016-12-24_23-57-18

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی